Oli joo, Clio pysähtyi tien laitaan hypyn jälkeen ja sitten lanssi.Komljenovic Palsankylässä -07 saattoi olla tuo tilanne.
Oli joo, Clio pysähtyi tien laitaan hypyn jälkeen ja sitten lanssi.Komljenovic Palsankylässä -07 saattoi olla tuo tilanne.
itse olin silloin samalla erikoiskokeella ja muistikuva lanssi tauosta on minullakin, mutta siitä ei tietoa tuliko lanssi katsojien vai kuljetajien takia..Tähän vanhaan aiheeseen lisään sellaisen tapauksen, että Parkkolassa oli jonkin listauksen mukaan tarvittu ambulanssia v. 1998. Syyksi arvelen Hannu Hotasen ulosajoa, mutta en tiedä että oliko lanssi paikalla kuskeja varten vai oliko onnettomuudessa ollut osallisena katsojiakin.
Minulla on hämäränä mielessä jollain sivulla ollut kuva jossa Mitsu on ojassa takaluukku auki kohtuu murjotun näköisenä. On varmaan ollut tuuria ettei tuossa käynyt pahemmin, kun muistaa Macaluson ulosajon vuotta aiemmin kyseisestä paikastaMieleen jäänyt kun oltiin paikkalla vuonna 2002, ruotsalaisen Joakim Romanin huimat voltit mökkiperän erikoiskokeen alkupään hyppyreillä. Evomitsu pyöri nokkaperää muutaman kerran tiellä/ojassa. Kartanlukijana ollut nainen oli aika sekaisin/sokissa tällin jälkeen mutta paikalla olleet "ammattikatsojat" hoitivat tilanteen hienosti ja erikoiskoe jatkui muistaakseni loppuun asti, vai pettääköhän muisti... olikohan kukaan täältä siinä silloin paikalla. Missään en ole törmännyt kuviin/videoidin tapahtuneesta.
sama muistikuva itselläkin, valkoinen mitsu, mulla on tallessa sen auton takasivuikkunan tuuletusritiläMinulla on hämäränä mielessä jollain sivulla ollut kuva jossa Mitsu on ojassa takaluukku auki kohtuu murjotun näköisenä. On varmaan ollut tuuria ettei tuossa käynyt pahemmin, kun muistaa Macaluson ulosajon vuotta aiemmin kyseisestä paikasta![]()