Thyella
þýðingafræðingur
tuuks miun vieraan knukuymaan vsai mennaaks baariin laulaan2Enöempää ei lee, käykö hllyys?
tuuks miun vieraan knukuymaan vsai mennaaks baariin laulaan2Enöempää ei lee, käykö hllyys?
Laulaan! Sinä laulat. Minä voin sitten siellä baarissa nukkua sinun vieressäs.tuuks miun vieraan knukuymaan vsai mennaaks baariin laulaan2
Niinpa varmaan, voidaan nukkua sisakain JOS mina ikuna baariina sammun ja taa on lupaus.Laulaan! Sinä laulat. Minä voin sitten siellä baarissa nukkua sinun vieressäs.
:thumbup::thumbup::thumbup:
hehee :ahem::thumbup::thumbup::thumbup:
Rottia? *etsii kuulokojetta*Nyt jotain rotia! Ei tästä tule yhtään mitään. Kuulitteko!
Nipsu on kasa. Thyella sammuu.
Hetkinen, nyt on torstai. Ja tuo postausaika on 14:11. Perus arkipäivä?Nyt alko nousuhumala. :ahem: Mut ihan rauhallisia ollaan vielä.. Katellaan myöhemmin
Heräämiseen asti varmaan tuntuukin hyvältäViiniä olen maistellout kohta sen kaksi tuntia. Tuntuu ihan hyvältä näin tällein, kun huomenna kuitenkin työpäivä.
Niin noh, krapulaa tuskin näin pienestä määrästä tulee mulle, mutta herääminen on aina kyllä yhtä arsesta. Että siinä mielessä olet oikeassa. :thumbfh:Heräämiseen asti varmaan tuntuukin hyvältä