Krapula?Lisää juotavaa foorumille! Kelpaako? Ainiin heterolonkerot ei kelpaa vaan homolonkerot nojoo juon sitten nään vain itse... Onneksi huomenna laatuseuraa <3<3<3<3<3<3
Boldattuun kohtaan ei tarvitse sanoa mitään Päättele itse mitä haluat =Krapula?
Lisää juotavaa foorumille! Kelpaako? Ainiin heterolonkerot ei kelpaa vaan homolonkerot nojoo juon sitten nään vain itse... Onneksi huomenna laatuseuraa <3<3<3<3<3<3
Krapula?
Jonihan oli kultahammasrannikolla seuranhaussa. Heräilee varmaan par'aikaa parikymppisen kauniisti ruskettuneen ja pisamaisen svenskatalande ponnaritytön (oikeus- ja lääketieteen yo, malli ja sm-tason tennispelaaja) kainalosta. Eikä mistä tahansa vaan neitosen isän (kauppaneuvos, monikymmenmiljonääri, pahasti sydänvikainen ja tytär ainoa perillinen) Swanilta tietenkin, jonka Joni sai eilen komentoonsa kun teki niin upean vaikutuksen tulevaan appiukkoonsa.Boldattuun kohtaan ei tarvitse sanoa mitään Päättele itse mitä haluat =
Liskojen päivä?Krapula?
Katokkinettet sittentule ebään tönne sekoylemmaan. Jöökp)(`?Alkaa noi gintonic-kokeilut hiipåiä pääfän vissiin. No, viestit oikeoluetaan sitten tässä joku päivä eli eikoskaan.
Joo. On vielä f1-keskustelu vallan tsekkaamaltta tältä päivältä. menen sinne!Katokkinettet sittentule ebään tönne sekoylemmaan. Jöökp)(`?
*kaivaa kivääriä ja patruunoita*On se surkiaa. Ampukaa minut.
Niin!En ole aivankaan kännissä ja muutoinkin halveksun humalatilanteita.
Juu, älä ole lainkaan huolissasi. Me ymmärretään kyllä :thumbup:En ole aivankaan kännissä ja muutoinkin halveksun humalatilanteita.
Totta turiset.Viime kesänä oli paremmat biisit.