Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Lisää juotavaa foorumille! Kelpaako? Ainiin heterolonkerot ei kelpaa vaan homolonkerot nojoo juon sitten nään vain itse... Onneksi huomenna laatuseuraa <3<3<3<3<3<3
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lisää juotavaa foorumille! Kelpaako? Ainiin heterolonkerot ei kelpaa vaan homolonkerot nojoo juon sitten nään vain itse... Onneksi huomenna laatuseuraa <3<3<3<3<3<3
Boldattuun kohtaan ei tarvitse sanoa mitään :) Päättele itse mitä haluat :)=
Jonihan oli kultahammasrannikolla seuranhaussa. Heräilee varmaan par'aikaa parikymppisen kauniisti ruskettuneen ja pisamaisen svenskatalande ponnaritytön (oikeus- ja lääketieteen yo, malli ja sm-tason tennispelaaja) kainalosta. Eikä mistä tahansa vaan neitosen isän (kauppaneuvos, monikymmenmiljonääri, pahasti sydänvikainen ja tytär ainoa perillinen) Swanilta tietenkin, jonka Joni sai eilen komentoonsa kun teki niin upean vaikutuksen tulevaan appiukkoonsa.

Tänään nuori pariskunta purjehtii Tallinnaan ostamaan halpaa homolonkeroa.

Sitä kateuden ja nurinan määrää kun Jonin seuraava posetus on Swanin ruorista Suomenlahdelta. Ja kuvassa taustalla uusi tyttöystävä reivailee isopurjetta pienenpienissä bikineissään. Vittusaatana jo etukäteen!
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Alkaa noi gintonic-kokeilut hiipåiä pääfän vissiin. No, viestit oikeoluetaan sitten tässä joku päivä eli eikoskaan.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Alkaa noi gintonic-kokeilut hiipåiä pääfän vissiin. No, viestit oikeoluetaan sitten tässä joku päivä eli eikoskaan.
Katokkinettet sittentule ebään tönne sekoylemmaan. Jöökp)(`?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Kaipa sitä voisi sanoa 7 sakulonkeron jälkeen näin toisena dokauspäivänä perättäin että Joni Hämäläinen on humalassa! :alppu:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En ole aivankaan kännissä ja muutoinkin halveksun humalatilanteita.
 
Ylös