Miguel
beagle
Uhmaan toikkia ja kirjoitan tänne pää vesiselvänä. Eikä tunnu missään. Enkä yhden huikan limpparia vois ottaa vapun kunniaksi.
:nope: :thumbdown Jaksamisia. Kyllä nyt sentään vapun kunniaksi pitäisi...JOC sanoi:Moon känässä, tyttöystävä on känässä, ja epäilenpä vain, etteipä anna illan päätteeksi.
Kymmenen kioa kevyempänä siideri ja olut menee päähän näkäjään paljon paremmin! Varma tieto!!!Nopeahuoli sanoi:Pienes huppelis ollaan, notta sanon tahan toikkiin et
gauheesa gannisa
Tillikan rannisa!
Vesilaitokselle.AJ sanoi:On se vaan niin väärin. Seitsemäs pullo olutta menossa, eikä tietoakaan humalatilan rentouttavasta vaikutuksesta. Mihin tästä voisi valittaa?:frown:
Hahmo vihjailee, että olisin ostanut vahingossa pullotettua vettä. Siinä hän kuitenkin on Matxin tapaan hakoteillä.ml sanoi:Vesilaitokselle.
Minä sanon, että olet.....ööh. :doubtful:AJ sanoi:Mutta minäpäs postaan, vaikka olen selvä kuin pläkki! HA! Mitäs siihen sanotte? :thumbup:
Vai NIIIIN?:doubtful:Orava sanoi:Minä sanon, että olet.....ööh. :doubtful:
Kannatan! Otetaan sille, minä tarjoan :alppu:H_Hihhuli sanoi:Nostetaan perjantain kunniaksi. Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Ei chileläinenkään. Vaikka en Pinochetia kannattanutkaan.312T4 sanoi:Espanjalainen punaviini ei ei petä koskaan:alppu: