kouvotsvoni
Banjottu
KostoksiJayR sanoi:MIKSI???
KostoksiJayR sanoi:MIKSI???
Vai pätemiseksi?kouvotsvoni sanoi:Kostoksi
Minä mitään retostele...Onhan aina mahdollisuus, että eksyn homon hotellihuoneeseen, kute... :eek!: :jaska: MOISTA EI OLE SIIS TAPAHTUNUTSam sanoi:Vai pätemiseksi?
-edit- sorry siis retsoiluksi :thumbup:
:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Minä mitään retostele...Onhan aina mahdollisuus, että eksyn homon hotellihuoneeseen, kute... :eek!: :jaska: MOISTA EI OLE SIIS TAPAHTUNUT
Rehellisesti sanoen homon hotellihuoneeseen eksyminen tapahtui kaverille (jonka nurkissa asun vielä lokakuun loppuun). Itse en ole kuin.........pussaillut poikien kaa.... VAIN kahden eri kaaSam sanoi::thumbup:
Juu, minäkään en ole juossut ruotsin laivalla hookkania karkuun...
Eikun siis en ole ikinä edes matkustanut moiseen maahan
Käsittääkseni pääsimme yhteisymmärrykseen lehtorin kanssa, että lehtori hakee syyslomaansa varten handelista sen JW:n Black Labelin. Et kai ole luistamassa sopimuksesta?312T4 sanoi:*juon punaviiniä syyslomalla* :thumbup:
Oman postauksen quottaminen on säälittävää.burb sanoi:Testasin Phormulaoluen, eli Phostersin.
Jos on tottunut suomalaisiin lagereihin, niin tämä ei aiheuta ongelmia.
Että sikäli ihan jees.
Mulla on oluttökkö. Pakko vetää jäykkää.burb sanoi:Oman postauksen quottaminen on säälittävää.
Phostersin lisäksi maistelen ehkä maailman parasta lageria, Olvin CXX:ää.
Tuu kylään, tarjoan whiskyä. :alppu:kouvotsvoni sanoi:Tulin baarista ja ai että vitutti :jaska:
Sen takia lähdenkin Tampereelle
Toivottavasti ei kuitenkaan viimeinen. :thumbfh:Kortteen Topi sanoi:Mopo keulii jo, tästä tulee viimenen "kunnon" kännini ikinä, luulen niin! :alppu:
Onko kupissa valmiina pohjat?312T4 sanoi:Itsehän juon kahvini muumimotista joka aamu! :ahem: