Kännit

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Milloin kiskaistaan oikein porukalla? Kännit. Semmoiset mukavat.

Mulle ei oikein sovi tänään, kun pitää huomenna mennä todennäköisesti autolla kauppaan? Ja on jo myöhäkin.

Huomennakaan ei oikein arvaa kovin juopotella, kun olen tavallaan luvannut olla firman puolesta ns. isäntänä eräässä urheilutapahtumassa.

Sunnuntaina olisi mahdollisuus kiskaista aamupäivä-/päiväkännit, kun olen mitä ilmeisimmin yksin kotona. Siinä on sitten se vaara, että känni valtautuu illallekin. Ja se ei käy, koska pitää olla terävänä töipaikalla maanantaina varhain. Meille tulee uusi henkilö töihin ja oletan, että jollain tavoin tullen opastamaan häntä uudessa työssään/työympäristössään?

Kuijaa olisi tulevan viikon perjantai? Känniä siis. Porukalla? Niinkuin eräänä konjakkiyönä muinoin...
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Ja se ei käy, koska pitää olla terävänä töipaikalla maanantaina varhain.
Itse tempaisin Octobereilla eilen aika hyvän nousun. Aamulla istutiin kolleegan kanssa alas, koska piti yksi sopimusehdotus rakentaa. Olin aivan varma, ettei irtoa mitään (vähän oksettikin) mutta pskat... aikamme piirreltiin fläpille koukeroita ja heiteltiin hulluja ideoita ilmoille. Puolen päivän nurkilla saatiin aikaiseksi sellainen tajunnanräjäyttävä kokonaisuus, että tullaan kloonaamaan juoksutus moneen muuhunkin kohteeseen. Partyissa mukana ollut pomokin päivitteli tuotosta käänteentekeväksi kyhäelmäksi ja ihmetteli, että mistä te tuon repäisitte.

Niin siis sitä vaan, että älä nyt hylkää sitä sunnuntaina vaihtoehtona vielä....
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Toi perustuu ihan siihen että keep it simple. Pienessä kanuunassa aivot ei ihan toimi täysin. Se on hyvä, ei ajattele liian monimutkaisesti.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
No me emme kyllä "keeped it simple" ja ajateltiinkin aika monimutkaisesti. Mutta ehkä sekin johtui juuri siitä, että aivot eivät toimineet täydellisesti siinä kanuunassa...
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
No me emme kyllä "keeped it simple" ja ajateltiinkin aika monimutkaisesti. Mutta ehkä sekin johtui juuri siitä, että aivot eivät toimineet täydellisesti siinä kanuunassa...
Ninpä. Mutta unohtuu ne mahdolliset ongelmat. Lapsenomainen ajattelumalli. Kaik on mahdollista.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mä en voi hei sille mitään, että ajatus Olgasta ja ITG:stä pölhöilemässä kännipäissään tuntuu kovin kaukaiselta. Oikeastaan siis jos miettii sitä kuvaa, mitä varsinkin muutamat muut kernaasti em. hahmoista viljelevät.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mä en voi hei sille mitään, että ajatus Olgasta ja ITG:stä pölhöilemässä kännipäissään tuntuu kovin kaukaiselta. Oikeastaan siis jos miettii sitä kuvaa, mitä varsinkin muutamat muut kernaasti em. hahmoista viljelevät.
Samoin. Mielestäni osuuteni tuohon postaussessioon oli kovin vähäinen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eilen kilisteltiin uuden pikkukoiran johdosta meidän perheeseen.

Nimeksi ehkä Hillevi tai sitten Jokinmuu.

Imatralla asuvat sukulaiset antoivat koiralleen nimeksi Tuutsie. Hihi, tuut sie? Hihiiihihih. Voi sitä nappulaa. Sekin on kuollu, saatana!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olikos täälläkin puhetta siitä, että koiran nimen 'pitäisi' olla lyhyt kaksitavuinen ja jossain oli, että nimessä pitäisi olla särmää... ärrä tms. Koira kuulemma tottelee paremmin. Onnea kuitenkin Hilleville tai Jokinmuulle.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olikos täälläkin puhetta siitä, että koiran nimen 'pitäisi' olla lyhyt kaksitavuinen ja jossain oli, että nimessä pitäisi olla särmää... ärrä tms. Koira kuulemma tottelee paremmin. Onnea kuitenkin Hilleville tai Jokinmuulle.
NYYPPÄ! NUMPPA! PETU! AFINOGENOFF!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
nimessä pitäisi olla särmää... ärrä tms.
Moon kuullu vähän samaa, muistaakseni ärrät, koot, peet tms. kovasti nasahtelevat äänteet olisi suotavia koska ne koirakin kuulee parhaiten.
Jaaha, tästä tulikin politiikkajarna.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mikähän idea joillain rotuhauvoilla olla "hieno" moniosainen nimi virallisesti ja sitten ovatkin jotain Tappeja ja Toppeja kutsumanimiltään.
 
Ylös