Käsi ylös - Tein virheen!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Paska hotelli jos ei suostunut aikaistettua aamupalaa järjestämään.
Ei ollut tilanneälyä/tahtoa/mahdollisuuksia heillä palvelun viilaamiseen yksilötarpeisiin sopivaksi.

Ei pöhkis kehdannut pyytää.
Kysyin mennessä (klo 22:30) onnistuuko, ei onnistunut, "koska kello on jo näin paljon"

Pöhkis kilpailutti sen, mutta tarjoukset eivät ehtineet ajoissa.
Tää oli spontaani päätös, joka tehtiin työpäivän jälkeen samana päivänä kuin hotlaan tsekkauduttiin sisään. Toinen vaihtoehto olisi ollut herätä klo 2:45 ja lähteä aamuyöllä kurvailemaan Vantaalle. Hotelli oli ainoa lähellä kenttää, josta löytyi vapaata tilaa 4 hengen porukalle.

Siis olitteko yön hotellissa Suomessa lentokentällä ennen Espanjaan lähtöä? Eikö tuo aika hyvin negatoi edullisista lentolipuista ja niillä forumilla kerskailusta saatavan edun?
En o kerskunut halvoista lipuista, koska ne olivat kalliit. Huomasin, että yli 1700 euron liput olis saanu tasan samoille lennoille yli 700 halvemmalla muutama kuukausi myöhemmin. Perustin huomion innoittamana jopa toikin foorumille. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2216280&postcount=1

Tai sitten se oli niin päin, että halvat liput nimenomaan vaativat yöpymistä kyseisessä hotellissa hinnan kuitenkin sisältyessä lennon hintoihin.
(Joo, en mä usko tota itsekään)
Näin ei tällä kertaa tosiaan ollut asian tola.

Mihin aikaan sen lentokenttähotellin aamiainen alkoi? Kun noihin yleensä mennään sen takia, että lento lähtee aamulla aikaisin niin onhan se hiukan kusetusta, jos aamiainen alkaa vaikka seitsemältä.
Lento lähti (piti lähteä) klo 6:00, Aamiaista rupesi saamaan klo 05:15. Hotelli sijaitsi 4-5 km kentältä.
Hyvää tossa hotlassa ei ollu muu kuin hinta ja se, että autoa sai samaan rahaan pitää parkkialueellaan matkan ajan. Ja tietysti se, että yöpymisen hintaan sisältyi tilataksikyyti kentälle.

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Siinä on aika monta hotellia 4-5km etäisyydellä.

Paskin on varmaan pilotti, ette kait te siinä olleet. :eek!::D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Siinä on aika monta hotellia 4-5km etäisyydellä.

Paskin on varmaan pilotti, ette kait te siinä olleet. :eek!::D
Mä nyt vähä ihmettelen sun touhujas, kun siinä nurkilla asustelet, niin miksi olet käynyt kokeilemassa nuo hotellit?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mä nyt vähä ihmettelen sun touhujas, kun siinä nurkilla asustelet, niin miksi olet käynyt kokeilemassa nuo hotellit?
En asustele enää.

Aiemmin tuli tietty käytyä esim. Bonus Inn:ssä (1994) katsomassa MM-kisoja. Kun eivät näkyneet normikanavilta. Lisäksi kaljalla tuli käytyä Flamingossa + Holiday Inn:ssä (tämä lähin ex-asuinpaikkaa). Kun enkuista tuli enämpi väkeä, niin ne sijoitettiin useimmiten Flamingoon tai Hotelli Vantaalle. Kerran taisi joku olla Pilotissa. Edit: Lisäksi oli pari kertaa firman shakkikerhon vieraana ulkomaalaisia, joita kävin sitten paapomassa. (Hotelli Vantaa)

Että onpas tuossa nyt ihmettelemistä kovasti. :eek::D

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pilotissa halpa hinta ja mahdollisuus 'ilmaiseen' parkkiin lentokenttäparkissa. Taidettiin maksaa 120 egee 2 huoneesta ja 2 viikon parkista.

Syötiin (5 henkilöä) kyllä se aamupalakin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
En asustele enää.

Aiemmin tuli tietty käytyä esim. Bonus Inn:ssä (1994) katsomassa MM-kisoja. Kun eivät näkyneet normikanavilta. Lisäksi kaljalla tuli käytyä Flamingossa + Holiday Inn:ssä (tämä lähin ex-asuinpaikkaa). Kun enkuista tuli enämpi väkeä, niin ne sijoitettiin useimmiten Flamingoon tai Hotelli Vantaalle. Kerran taisi joku olla Pilotissa. Edit: Lisäksi oli pari kertaa firman shakkikerhon vieraana ulkomaalaisia, joita kävin sitten paapomassa. (Hotelli Vantaa)

No joo. Jos on käynyt hotellin baareissa pämppäässä jos jonkinlaisilla verukkeilla, niin en mä ainakaan itse hotellia sen perusteella arvostele. Esimerkiksi Hesperian, Inter Continentalin, Tornin, Kämpin yms hotellien raflat/baarit on käyty läpi vuosien varrella, muutaman punkat testattu (muttei koskaan virallisena asiakkaana), mutta em. perusteella en hotellin palvelutasoa lähde arvioimaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
No joo. Jos on käynyt hotellin baareissa pämppäässä jos jonkinlaisilla verukkeilla, niin en mä ainakaan itse hotellia sen perusteella arvostele. Esimerkiksi Hesperian, Inter Continentalin, Tornin, Kämpin yms hotellien raflat/baarit on käyty läpi vuosien varrella, muutaman punkat testattu (muttei koskaan virallisena asiakkaana), mutta em. perusteella en hotellin palvelutasoa lähde arvioimaan.
No kuten kirjoitin, että olen lähistön hotelleihin sijoittanut väkeä. Ja toki tähän mun kiinnostukseeni hotellien tasosta vaikutti silloinen duuni (ts. kytkökset matkatoimistoihin) ja mitä vieraat ovat ko. hotelleista sanoneet. Ja olen kysellyt siis aamiaisista/palvelusta ja pari kertaa maksanut lystin. (+vieraillut huoneissa)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
No kuten kirjoitin, että olen lähistön hotelleihin sijoittanut väkeä. Ja toki tähän mun kiinnostukseeni hotellien tasosta vaikutti silloinen duuni (ts. kytkökset matkatoimistoihin) ja mitä vieraat ovat ko. hotelleista sanoneet. Ja olen kysellyt siis aamiaisista/palvelusta ja pari kertaa maksanut lystin. (+vieraillut huoneissa)
Sä et olekaan aiemmin kertonut olevasi ammatiltasi matkanjärjestäjä/portieeri, mutta hyvä. Lisäksi näytät olevan osa-aikainen koirashuora/toisaalta taas vakiasiakas. Voin toki olle väärässäkin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sä et olekaan aiemmin kertonut olevasi ammatiltasi matkanjärjestäjä/portieeri, mutta hyvä. Lisäksi näytät olevan osa-aikainen koirashuora/toisaalta taas vakiasiakas. Voin toki olle väärässäkin.
Olet toki väärässä. Teit virheen, kuten tässä toikissa kuuluukin. :D

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
[statement]
En osallistu keskusteluun yllä. En lentojen, en hotellien revenue-keskusteluun. Näpeille tulee
[statement]

jjv

Arschloch
En asustele enää.

Sitten on Forenom Koto. Ainoa paikka jossa olen noilla main yöpynyt. Selkeästi halvin, muttei vessaa ja suihkua huoneessa. Nii ja sit piti keskellä yötä mennä pihalle seisoskelemaan jälkeen palohälytyksen. En tiedä onko jokaöinen rituaali.

jjv

Arschloch
Toinen vaihtoehto olisi ollut herätä klo 2:45 ja lähteä aamuyöllä kurvailemaan Vantaalle
Tässähän sitä taas tuli nukuttua 6,5 tunnin päikkärit työpäivän jälkeen ja kohta kohti Vantaata. :eek: Jos ei tällä kertaa tarttis bussin käytävällä maata.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sitten on Forenom Koto. Ainoa paikka jossa olen noilla main yöpynyt. Selkeästi halvin, muttei vessaa ja suihkua huoneessa. Nii ja sit piti keskellä yötä mennä pihalle seisoskelemaan jälkeen palohälytyksen. En tiedä onko jokaöinen rituaali.
No, tuo Forenom on Formulanomin alias nimi.