Tuota nyt ei "negatoi" mikään.Siis olitteko yön hotellissa Suomessa lentokentällä ennen Espanjaan lähtöä? Eikö tuo aika hyvin negatoi edullisista lentolipuista ja niillä forumilla kerskailusta saatavan edun?
Tuota nyt ei "negatoi" mikään.Siis olitteko yön hotellissa Suomessa lentokentällä ennen Espanjaan lähtöä? Eikö tuo aika hyvin negatoi edullisista lentolipuista ja niillä forumilla kerskailusta saatavan edun?
Ei ollut tilanneälyä/tahtoa/mahdollisuuksia heillä palvelun viilaamiseen yksilötarpeisiin sopivaksi.Paska hotelli jos ei suostunut aikaistettua aamupalaa järjestämään.
Kysyin mennessä (klo 22:30) onnistuuko, ei onnistunut, "koska kello on jo näin paljon"Ei pöhkis kehdannut pyytää.
Tää oli spontaani päätös, joka tehtiin työpäivän jälkeen samana päivänä kuin hotlaan tsekkauduttiin sisään. Toinen vaihtoehto olisi ollut herätä klo 2:45 ja lähteä aamuyöllä kurvailemaan Vantaalle. Hotelli oli ainoa lähellä kenttää, josta löytyi vapaata tilaa 4 hengen porukalle.Pöhkis kilpailutti sen, mutta tarjoukset eivät ehtineet ajoissa.
En o kerskunut halvoista lipuista, koska ne olivat kalliit. Huomasin, että yli 1700 euron liput olis saanu tasan samoille lennoille yli 700 halvemmalla muutama kuukausi myöhemmin. Perustin huomion innoittamana jopa toikin foorumille. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2216280&postcount=1Siis olitteko yön hotellissa Suomessa lentokentällä ennen Espanjaan lähtöä? Eikö tuo aika hyvin negatoi edullisista lentolipuista ja niillä forumilla kerskailusta saatavan edun?
Näin ei tällä kertaa tosiaan ollut asian tola.Tai sitten se oli niin päin, että halvat liput nimenomaan vaativat yöpymistä kyseisessä hotellissa hinnan kuitenkin sisältyessä lennon hintoihin.
(Joo, en mä usko tota itsekään)
Lento lähti (piti lähteä) klo 6:00, Aamiaista rupesi saamaan klo 05:15. Hotelli sijaitsi 4-5 km kentältä.Mihin aikaan sen lentokenttähotellin aamiainen alkoi? Kun noihin yleensä mennään sen takia, että lento lähtee aamulla aikaisin niin onhan se hiukan kusetusta, jos aamiainen alkaa vaikka seitsemältä.
Mä nyt vähä ihmettelen sun touhujas, kun siinä nurkilla asustelet, niin miksi olet käynyt kokeilemassa nuo hotellit?Siinä on aika monta hotellia 4-5km etäisyydellä.
Paskin on varmaan pilotti, ette kait te siinä olleet. :eek!:
En asustele enää.Mä nyt vähä ihmettelen sun touhujas, kun siinä nurkilla asustelet, niin miksi olet käynyt kokeilemassa nuo hotellit?
No joo. Jos on käynyt hotellin baareissa pämppäässä jos jonkinlaisilla verukkeilla, niin en mä ainakaan itse hotellia sen perusteella arvostele. Esimerkiksi Hesperian, Inter Continentalin, Tornin, Kämpin yms hotellien raflat/baarit on käyty läpi vuosien varrella, muutaman punkat testattu (muttei koskaan virallisena asiakkaana), mutta em. perusteella en hotellin palvelutasoa lähde arvioimaan.En asustele enää.
Aiemmin tuli tietty käytyä esim. Bonus Inn:ssä (1994) katsomassa MM-kisoja. Kun eivät näkyneet normikanavilta. Lisäksi kaljalla tuli käytyä Flamingossa + Holiday Inn:ssä (tämä lähin ex-asuinpaikkaa). Kun enkuista tuli enämpi väkeä, niin ne sijoitettiin useimmiten Flamingoon tai Hotelli Vantaalle. Kerran taisi joku olla Pilotissa. Edit: Lisäksi oli pari kertaa firman shakkikerhon vieraana ulkomaalaisia, joita kävin sitten paapomassa. (Hotelli Vantaa)
Että onpas tuossa nyt ihmettelemistä kovasti.
No kuten kirjoitin, että olen lähistön hotelleihin sijoittanut väkeä. Ja toki tähän mun kiinnostukseeni hotellien tasosta vaikutti silloinen duuni (ts. kytkökset matkatoimistoihin) ja mitä vieraat ovat ko. hotelleista sanoneet. Ja olen kysellyt siis aamiaisista/palvelusta ja pari kertaa maksanut lystin. (+vieraillut huoneissa)No joo. Jos on käynyt hotellin baareissa pämppäässä jos jonkinlaisilla verukkeilla, niin en mä ainakaan itse hotellia sen perusteella arvostele. Esimerkiksi Hesperian, Inter Continentalin, Tornin, Kämpin yms hotellien raflat/baarit on käyty läpi vuosien varrella, muutaman punkat testattu (muttei koskaan virallisena asiakkaana), mutta em. perusteella en hotellin palvelutasoa lähde arvioimaan.
Sä et olekaan aiemmin kertonut olevasi ammatiltasi matkanjärjestäjä/portieeri, mutta hyvä. Lisäksi näytät olevan osa-aikainen koirashuora/toisaalta taas vakiasiakas. Voin toki olle väärässäkin.No kuten kirjoitin, että olen lähistön hotelleihin sijoittanut väkeä. Ja toki tähän mun kiinnostukseeni hotellien tasosta vaikutti silloinen duuni (ts. kytkökset matkatoimistoihin) ja mitä vieraat ovat ko. hotelleista sanoneet. Ja olen kysellyt siis aamiaisista/palvelusta ja pari kertaa maksanut lystin. (+vieraillut huoneissa)
Olet toki väärässä. Teit virheen, kuten tässä toikissa kuuluukin.Sä et olekaan aiemmin kertonut olevasi ammatiltasi matkanjärjestäjä/portieeri, mutta hyvä. Lisäksi näytät olevan osa-aikainen koirashuora/toisaalta taas vakiasiakas. Voin toki olle väärässäkin.
Tuon mä päätelinkin, tv-lähetysten perusteella nomi on 16-vuotias tyttö.Olet toki väärässä. Teit virheen, kuten tässä toikissa kuuluukin.
:eek!:Tuon mä päätelinkin, tv-lähetysten perusteella nomi on 16-vuotias tyttö.
Asuinpaikka: Vantaa
Sitten on Forenom Koto. Ainoa paikka jossa olen noilla main yöpynyt. Selkeästi halvin, muttei vessaa ja suihkua huoneessa. Nii ja sit piti keskellä yötä mennä pihalle seisoskelemaan jälkeen palohälytyksen. En tiedä onko jokaöinen rituaali.En asustele enää.
Aiemmin tuli tietty käytyä esim. Bonus Inn:ssä (1994) katsomassa MM-kisoja. Kun eivät näkyneet normikanavilta. Lisäksi kaljalla tuli käytyä Flamingossa + Holiday Inn:ssä (tämä lähin ex-asuinpaikkaa). Kun enkuista tuli enämpi väkeä, niin ne sijoitettiin useimmiten Flamingoon tai Hotelli Vantaalle. Kerran taisi joku olla Pilotissa. Edit: Lisäksi oli pari kertaa firman shakkikerhon vieraana ulkomaalaisia, joita kävin sitten paapomassa. (Hotelli Vantaa)
Että onpas tuossa nyt ihmettelemistä kovasti.
Tässähän sitä taas tuli nukuttua 6,5 tunnin päikkärit työpäivän jälkeen ja kohta kohti Vantaata. Jos ei tällä kertaa tarttis bussin käytävällä maata.Toinen vaihtoehto olisi ollut herätä klo 2:45 ja lähteä aamuyöllä kurvailemaan Vantaalle
No, tuo Forenom on Formulanomin alias nimi.Sitten on Forenom Koto. Ainoa paikka jossa olen noilla main yöpynyt. Selkeästi halvin, muttei vessaa ja suihkua huoneessa. Nii ja sit piti keskellä yötä mennä pihalle seisoskelemaan jälkeen palohälytyksen. En tiedä onko jokaöinen rituaali.
Palaset loksahtavat tosiaan kohdilleen. Mitähän tämän Idols-tähden ja Busterin, vai minkä Bustedin hän etunimekseen kertoi, kaapista vielä löytyy?No, tuo Forenom on Formulanomin alias nimi.