Käytännönpilat F1:ssä

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia

Doornbos ja Liuzzi leikkivät kakulla...muutenkin näyttää olevan hassu poika toi Robertti:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Tuosta Bergerin salkkutarinasta liikkunee useampaakin versiota, itse lukemani mukaan Senna olisi liimannut salkun sisällön yhdeksi möykyksi.

Tuo Vilperin mainitsema Prost-klippi jossa Piquet ilveilee taitaa olla vielä sellainen, että Prost kehuu 200 GP:n rajan saavuttanutta Nelsonia samalla kun tämä sekoilee taustalla.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Bobakki sanoi:
Tuosta Bergerin salkkutarinasta liikkunee useampaakin versiota, itse lukemani mukaan Senna olisi liimannut salkun sisällön yhdeksi möykyksi.

Tuo Vilperin mainitsema Prost-klippi jossa Piquet ilveilee taitaa olla vielä sellainen, että Prost kehuu 200 GP:n rajan saavuttanutta Nelsonia samalla kun tämä sekoilee taustalla.
Voi olla, itse sen näin tommosessa highlight-klipissä jossa ei ääniä kuulunut vaan musiikki pauhasi taustalla.

Joni

Well-known member
Laareni120 sanoi:
ja ikä oli??? :doubtful: :doubtful:
Täh!? Tossa oli kyllä ihan oikea clippi puhutusta tilanteesta ja nyt kyselet jostain syystä mrj-fin ikää? :confused:

Törni

Well-known member
FO110K sanoi:
mä muistelisin ettäse Sennan salkku lensi hotellin ikkunasta (tai parvekkeelta) mutta ei kuitenkaan kopterista?
en tosin muista tarkasti...
Wikipedia kertoo seuraavaa:

Accounts tell of an incident at Monza where in a joint helicopter ride Senna had been showing off his new tailor made briefcase. Having been made of carbon fibre composite Senna argued that it should be virtually indestructable. Berger, without much hesitation and much to Senna's disbelief opened the door of the helicopter and threw the briefcase out, to test the hypothesis.
Mutta ota näistä sitten selvää. Tällaiset tarinat ja niistä syntyneet legendat tuppaavat elämään täysin omaa elämäänsä.

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
Joni sanoi:
Täh!? Tossa oli kyllä ihan oikea clippi puhutusta tilanteesta ja nyt kyselet jostain syystä mrj-fin ikää? :confused:
en mää mrj-fin:in ikää kyselly vaan häkän ja irvinen se on vaan sellanen "läppä" :D :rolleyes: