AJ
Well-known member
Ei se mitään lentänyt. Se heitettiin.
Tässähän se-Japé- sanoi:Tuosta olis kiva muistin virkistykseksi nähdä vaikka videoclippi :ahem:
Mossi Superstar sanoi:En tiedä, varmaan tuli joku "naisen" siisteys kohtaus... :wink: :wink:
Voi olla, itse sen näin tommosessa highlight-klipissä jossa ei ääniä kuulunut vaan musiikki pauhasi taustalla.Bobakki sanoi:Tuosta Bergerin salkkutarinasta liikkunee useampaakin versiota, itse lukemani mukaan Senna olisi liimannut salkun sisällön yhdeksi möykyksi.
Tuo Vilperin mainitsema Prost-klippi jossa Piquet ilveilee taitaa olla vielä sellainen, että Prost kehuu 200 GP:n rajan saavuttanutta Nelsonia samalla kun tämä sekoilee taustalla.
ja ikä oli??? :doubtful: :doubtful:mrj-fin sanoi:
Täh!? Tossa oli kyllä ihan oikea clippi puhutusta tilanteesta ja nyt kyselet jostain syystä mrj-fin ikää?Laareni120 sanoi:ja ikä oli??? :doubtful: :doubtful:
Yks parhaistaJoni sanoi:Täh!? Tossa oli kyllä ihan oikea clippi puhutusta tilanteesta
Wikipedia kertoo seuraavaa:FO110K sanoi:mä muistelisin ettäse Sennan salkku lensi hotellin ikkunasta (tai parvekkeelta) mutta ei kuitenkaan kopterista?
en tosin muista tarkasti...
Mutta ota näistä sitten selvää. Tällaiset tarinat ja niistä syntyneet legendat tuppaavat elämään täysin omaa elämäänsä.Accounts tell of an incident at Monza where in a joint helicopter ride Senna had been showing off his new tailor made briefcase. Having been made of carbon fibre composite Senna argued that it should be virtually indestructable. Berger, without much hesitation and much to Senna's disbelief opened the door of the helicopter and threw the briefcase out, to test the hypothesis.
en mää mrj-fin:in ikää kyselly vaan häkän ja irvinen se on vaan sellanen "läppä"Joni sanoi:Täh!? Tossa oli kyllä ihan oikea clippi puhutusta tilanteesta ja nyt kyselet jostain syystä mrj-fin ikää?