Käytätkö liikenteessä koskaan kansainvälistä käsimerkkiä?

Käytätkö kansainvälistä käsimerkkiä liikenteessä?

• Äänestäjiä yhteensä
    45

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kysytäänpä tämä ajankohtainen asia, nyt liikenneaiheisia polleja Forum pulppuaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Koskaan en ole käyttänyt, tuskin tulen käyttämäänkään.

Makkonen

Guest
Muutaman kerran oon näyttänyt joillekin kaahareille (kävellessäni). Lapsia/koululaisia liikkuu lähistöllä ja jotkut pistää menemään mistään välittämättä niin se pistää vihaksi.
Ja aina on tullut keskaria takasin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Muutaman kerran oon näyttänyt joillekin kaahareille (kävellessäni). Lapsia/koululaisia liikkuu lähistöllä ja jotkut pistää menemään mistään välittämättä niin se pistää vihaksi.
Ja aina on tullut keskaria takasin.
Mä luulen, että mulla tulis tommosessa tilanteessa enemmän verbaalista antia. Tykkään muutenkin huutaa enämpi, yleensä pää punaisena.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
En oikeastaan ole koskaan tainnut näyttää.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Joskus Kampin Narinkkatorilla (joka siis on ensisijaisesti jalankulkijoille tarkoitettu alue) joku lähettipakettiauto ajoi kannoillani n. 15 sentin päässä persauksista. Jos olisin siitä kompuroinut, niin auto olisi satavarmasti tullut nilkoille. Hidastin vauhtini pikkuhiljaa, käännyin ja näytin kuskille keskisormea. Vitutti moinen nimittäin aika ankarasti. Kaveri sohi sormea takaisin ja mä käännyin ja jatkoin kävelyä. Tällä kertaa fingeri tuotti tulosta, sillä kuski jätti nyt selkeämmän hajuraon.

Makkonen

Guest
Mä luulen, että mulla tulis tommosessa tilanteessa enemmän verbaalista antia. Tykkään muutenkin huutaa enämpi, yleensä pää punaisena.
Mul on niin neitimäinen ääni ettei se kuuluisi tuningbiilien äänten yli.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Joskus Kampin Narinkkatorilla (joka siis on ensisijaisesti jalankulkijoille tarkoitettu alue) joku lähettipakettiauto ajoi kannoillani n. 15 sentin päässä persauksista. Jos olisin siitä kompuroinut, niin auto olisi satavarmasti tullut nilkoille. Hidastin vauhtini pikkuhiljaa, käännyin ja näytin kuskille keskisormea. Vitutti moinen nimittäin aika ankarasti. Kaveri sohi sormea takaisin ja mä käännyin ja jatkoin kävelyä. Tällä kertaa fingeri tuotti tulosta, sillä kuski jätti nyt selkeämmän hajuraon.
Voin kuvteilla vitutuksen määrän.

Mangelo

Well-known member
En koskaan auton ratissa. Siinä on torvi jota voi soittaa ja valot joita vilkuttaa.

Kerran näytin pyöräillessä keskaria yhdelle autoilijalle joka huudatti moottoria mulle risteyksessä. Sitten se tuli selittämään että painoi vahingossa väärää poljinta :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Aina joskus tulee näytettyä. Autoilijana harvemmin, mutta fillarin selässä useammin. Ei kyllä kovin herkästi enää nouse keskisormi, mutta saatan huutaa perään jotain oletetusta ruotsalaisuudesta.