Mä luulen, että mulla tulis tommosessa tilanteessa enemmän verbaalista antia. Tykkään muutenkin huutaa enämpi, yleensä pää punaisena.Muutaman kerran oon näyttänyt joillekin kaahareille (kävellessäni). Lapsia/koululaisia liikkuu lähistöllä ja jotkut pistää menemään mistään välittämättä niin se pistää vihaksi.
Ja aina on tullut keskaria takasin.
Mul on niin neitimäinen ääni ettei se kuuluisi tuningbiilien äänten yli.Mä luulen, että mulla tulis tommosessa tilanteessa enemmän verbaalista antia. Tykkään muutenkin huutaa enämpi, yleensä pää punaisena.
Voin kuvteilla vitutuksen määrän.Joskus Kampin Narinkkatorilla (joka siis on ensisijaisesti jalankulkijoille tarkoitettu alue) joku lähettipakettiauto ajoi kannoillani n. 15 sentin päässä persauksista. Jos olisin siitä kompuroinut, niin auto olisi satavarmasti tullut nilkoille. Hidastin vauhtini pikkuhiljaa, käännyin ja näytin kuskille keskisormea. Vitutti moinen nimittäin aika ankarasti. Kaveri sohi sormea takaisin ja mä käännyin ja jatkoin kävelyä. Tällä kertaa fingeri tuotti tulosta, sillä kuski jätti nyt selkeämmän hajuraon.
Vittuileksämulle!Voin kuvteilla vitutuksen määrän.
.|.. ..|.Vittuileksämulle!
saatan huutaa perään jotain oletetusta ruotsalaisuudesta.