Käytätkö liikenteessä koskaan kansainvälistä käsimerkkiä?

Käytätkö kansainvälistä käsimerkkiä liikenteessä?

• Äänestäjiä yhteensä
    45

Ned Flanders

Diddlido springfielder
Sijainti
Next door to Homer!
Käsimerkkien näyttäjät on kyllä liikenteen pellejä.
Kaikki tekee virheitä.

Niin.. enkä muista koskaan käsimerkkiä saaneeni tai näyttäneeni... liikenteessä.
Eli kun mä ohitan ja mulle vilkutetaan ja töötätään ja mä vastaan siihen keskarilla, niin mä olen nyt sitten se pelle?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Käsimerkkien näyttäjät on kyllä liikenteen pellejä.
Kaikki tekee virheitä.

Niin.. enkä muista koskaan käsimerkkiä saaneeni tai näyttäneeni... liikenteessä.
Eli jätkä ei vaan osaa tai uskalla aktiivisesti vaikuttaa liikenteen sujuvuuteen samalla kouluttaen kanssaliikkujia! HÄHÄÄÄHÄÄÄ! :D:D Lisää pellejä teille ja varsinkin maanteille!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kyllä, provopelle. Fiksu ei provosoidu näyttämään käsimerkkejä vaan järjestää valoshown :thumbfh:

Paras on kun ei suo toiselle sitä nautintoa jonka se provosoimisestaan haluaa.
Sä siis haluat, että sulle näytetään keskaria, jos vilkuttelet valoja edelläolijalle?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Keskaria en ole koskaan näyttänyt liikenteessä.
Joskus 10 vuotta takaperin tupakkalakon herkistämässä äkkipikaistuksen puuskassa olen kyllä monottanut törkeästi ajanutta autoa kylkeen suojatiellä. Täysillä. PAM! Ei pysähtynyt selvittelemään asiaani vaan kaasutti etäämmäs. Raukkis!
Mutta se ei ollut keskarin näyttöä se.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Eipä kuulu tapoihini näyttää. En ilmeisesti ole tarpeeksi aggressiivisessa tilassa kyetäkseni moiseen suoritukseen. Eräs kaverini kylläkin käyttäytyy melkoisen tulistuneesti ajaessaan.
Varsinkin kaupungissa hän alituisesti viestii kanssa-autoilijoille käsimerkein ja kiroaa heidän ajosuorituksensa ilmenemismuotoja. Suoraa sanottuna en juurikaan nauti olla kyseisen henkilön kyydissä..