Käytätkö partahöylää vai partakonetta?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Mä olen jo sen 16vuotiaasta käyttänyt vain partakonetta ja jotenkin nyt tullut sellainen tunne että partavaahdolla ja höylällä saisi varmasti paljon parempaa tulosta aikaan(Saa leikattua juuresta?) ilman ärtymystä vai mitä mieltä olette? :confused: Koneella saa lähes jokapäivä leikkaa... :jaska:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mä olen jo sen 16vuotiaasta käyttänyt vain partakonetta ja jotenkin nyt tullut sellainen tunne että partavaahdolla ja höylällä saisi varmasti parempaa tulosta aikaan ilman ärtymystä vai mitä mieltä olette? :confused:
Luulen, että froteepyyhe toimii sulla vielä muutaman vuoden.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Ja pliis en haluu mitään vitsikkäitä vastauksia vaan ihan asiallisia kiitos. Noh huumorilla saa mutta kuitenkin.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
KAveri kerran käytti parranajossa höylää, mutta siltä irtosi sitten pää.
Sen jälkeen se on käyttänyt vaan konetta, ei enää höylännyt.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Puutarhasaksilla lyhentelen, jos on asiaa ihmisten ilmoille.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Mullon molemmat.
Koneella ajan ehkä jokatoinen aamu ja kerran viikossa siistimmin partavaahdon ja höylän kanssa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kerran päivässä kiletten viis teräsellä höylällä. Molempiin suuntiin. On poski sileä kun vauvan peppu sen jälkeen :thumbup:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Jos nyt ihan tosissaan vastataan, niin kyllähän sitä... heh heh... todellakin ... juu-u...
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kerran päivässä kiletten viis teräsellä höylällä. Molempiin suuntiin. On poski sileä kun vauvan peppu sen jälkeen :thumbup:
Ok mut tarviiks sen ihan viisteränen olla? Kelpaaks kolmeki?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ok mut tarviiks sen ihan viisteränen olla? Kelpaaks kolmeki?
Ajelin ennen kolme teräsellä ja nauroin, kun viisi teränen tuli markkinoille, että mihin ihmeeseen niitä lisä teriä tarvitaan kun kolmekin riittää.

Sain sitten lahjaksi viisi teräsen ja yllätyin todella positiivisesti. Jälki parani jonkin verran, mutta ennen kaikkea ajomukavuus on viisi teräsellä ihan ylivoimainen.

Suosittelen.

 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Höylää käytän.
Hätätapauksessa ja reissuilla koneella jos ei jaksa vaahtoa roudata mukana.
(iho ärtyy yleensä parissa päivässä koneella ajaessa niin paljon ettei tee paljoakaan mieli konetta käyttää)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Asiallinen vastaus. En käytä kumpaakaan, hiustenajovehkeellä ajelen päänupin, jottei nyt ihan mulipäänä ja tyystin parrattomana näyttäisin kakaralta.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Kumpaakin käyttelen. Koneella pääsääntöisesti ajelen.

Laiska tosin olen, pääsee turhan pitkäksi useimmiten ja silloin olisi kyllä höylä parempi. Pidempi jouhi kun vain lakoaa koneen alta ja saa hinkkailla varmaankin saman verran kuin mitä menisi aikaa tilanteessa jossa ajelisi koneella aamuin ja illoin.

Höyläterät pirulaiset maksaa turhan paljon mielestäni, siksi bon voyagena sponsokoin niitä.
 
Ylös