Käytkö luomienpoistossa?

Nurtsi

Registered Loser
Mielelläni pidän luomeni. Silmät kuivuisvat ilman ikävästi ellei olis luomia.:frank:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olen käynyt lääkärini suosituksesta. Kaksi luomea poistettiin paikallispuudutuksella. Patologin mukaan poistetuissa luomissa ei ollut mitään poikkeavaa.

Itse olen poistanut itseltäni kaksi tai kolme ulkonevaa luonta väsytystekniikalla. Peukalon ja etusormen välissä kun luomentötteröä pari kuukautta pyörittää päivittäin vartin verran eestaas, niin menee lopulta juuresta poikki.

Knoukka

Well-known member
Itse olen poistanut itseltäni kaksi tai kolme ulkonevaa luonta väsytystekniikalla. Peukalon ja etusormen välissä kun luomentötteröä pari kuukautta pyörittää päivittäin vartin verran eestaas, niin menee lopulta juuresta poikki.
Mulla on tolla tekniikalla väsynyt pelkästään ranne.

SamiJ

Well-known member
Tässä varoituksen sanoja kaikille runkkareille.

Joni

Well-known member
Kävin tosiaan eilen ja lääkäri sanoi että saan ottaa teipit ja laastarit pois illalla. Noh otin varmanpäälle ja otin nyt aamulla... Mukavasti tuli verta niskasta joten eiku uutta laastaria tilalle.. Nyt on koettu ekaa kertaa tällänenkin.. Pienistä luomistakin voi tulla rutkasti bloodia.. Huh.