Käyttäjät jotka ovat moderaattorien suojeluksessa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Nyt kun vapaalla tämä asia vihdoin laitettiin kaikkien nähtäville, niin nyt mun mielestä muiden käyttäjien pitää saada tietää mitkä nimimerkit kyseiselle listalle kuuluu. Niin ja miksi?
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Nyt kun vapaalla tämä asia vihdoin laitettiin kaikkien nähtäville, niin nyt mun mielestä muiden käyttäjien pitää saada tietää mitkä nimimerkit kyseiselle listalle kuuluu. Niin ja miksi?
Vekkaan, että tästä tulee väittely, kuinka vähä-älyinen perusforumisti on tahalleen ymmärtänyt tekstin väärin, eikä siinä missään nimessä myönnetä selänpesurinkiä :wink:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Nyt kun vapaalla tämä asia vihdoin laitettiin kaikkien nähtäville, niin nyt mun mielestä muiden käyttäjien pitää saada tietää mitkä nimimerkit kyseiselle listalle kuuluu. Niin ja miksi?
Niin mielenkiintoista tietää ja hyvä selvittää.

Todennäköisesti suurin osa löytyy listasta Tarkastele forumin johtajia. Voi olla, että ryhmien VIP ja VIP 2012 välillä on jotain eroa. Lisäksi melko varmasti modejen oma verkostuminen vaikuttaa.

VIP/VIP 2012 listalla olevat tietenkin niitä, jotka ovat rahallisesti jossakin vaiheessa F1-Forumia auttaneet. Tämä halu on tullut monelta vilpittömästi ja varsin vähillä eduilla. Aikanaan esim. avattaret olivat sallittuja vain vippiläisille. Se, että porukka on maksanut tämän saitin toimivuudesta ei tietenkään edellytä sitä etteikö pitäisi noudattaa sääntöjä.Uskoisin, että useimmat noudattavat yleisillä puolilla sääntöjä kuten kuuluukin. Vapaalla on vapaampaa ja monesti on rapatessa roiskunut. Selänpesurinkiläiset ovat saaneet selvitellä välejään välillä aika railakkaasti. (yleisellä puolella vastaavat olisivat johtaneet banneihin) En sitten tiedä onko aika tehnyt tehtävänsä eli enää emme itse ymmärrä niitä rajoja vai pitäisikö hommaa muuttaa jotenkin.

Selänpesurinkiin kuuluvat ovat saaneet myös banneja. Voi olla, että banniasteikon lievimmästä päästä. Lievemmät asteikot jättävät silti varaa väärinymmärryksille ja joskus jopa väärille "tuomioille". Voi ne modetkin tehdä virheitä (tmoin viimeinen päivän banni tulee ensiksi mieleen). Ei siis millään tavalla estä sitä, etteikö epäkohtia voisi nostaa esille. (huonon tiedottamisen ohella, jota edustaa muuten myös tapa, jolla tämä asia nousi esille). On se nähty...kiukuspäissään ei synny mitään kovin hedelmällistä ja rakentavaa.;)

Moderaattorit - Fyffe etu"nenässä" - varmaan vielä selventävät kantaansa. Ja laittavat nimilistat esille, jos eivät ole mitä itse arvelin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Oma kantani jottei mitään tuollaista listaa ole. Itse kuitenkin helpommin katson läpi sormien 15v paikan serveritilaa kuluttaneitten heittoja kuin newbieitten. Kait sitä vähän oppinut tuntemaan, että onko joku tosissaan vittuilemassa tms vai onko huumoria, tulokkaista ei vaan tiedä ovatko provoamassa. Niin ja lähtökohtaisesti Vapaalla perseily pienempi paha kuin esim F1-puolella.
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jokainen Vapaalle pesiytynyt mörkö on enempi tai vähempi moderaattorien suojeluksessa, koska tässä osiossa kaikkien toimintaa katsotaan sormien lävitse.

Siksi tuo Vapaan "säännöstökin" on tuollainen torso ja siksi Vapaan säännöille kirjattiin Forumin sääntöihin oma poikkeustilansa.

Jos tämän paikan säännöstöä yrittäisi jotenkin auki kirjata, olisi seurauksena joukko sääntöjä joita kukaan ei noudattaisi tai listaus, joka on silkkaa dadaa.

Eli turha tästä on suurta draamaa tehdä. Hyvä listaus voisi olla vaikka jonkin Merkityksettömät-ketjun postaajien lista. Sinne kun postaavat suunnilleen kaikki.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös