:ahem::ahem:Nyypät juo maidon kanssa.
:ahem::ahem:Nyypät juo maidon kanssa.
:nope::nope::ahem::ahem:
Jes, joku muukin törmännyt tuohon:thumbup: Epäkohdalle taasen:thumbdownMinä luulin, että kaikista. Muutenkin ihmetyttää, millasissa tarjouksissa te käytte. En ole törmännyt yhteenkään mainittuun epäkohtaan. Paitsi siihen, että santsikierroksella pöytiintarjoilijalla ei tietenkään ole kuin ne pannut mukana.
Yksissäkään vierailemissani häissä/hautajaisissa/muissa iloisissa sukukokouksissa tms. muodollisissa juhlissa ei ole muistini mukaan ollut lusikoita tarjolla ilman kylkiäiskahvia.Minä luulin, että kaikista. Muutenkin ihmetyttää, millasissa tarjouksissa te käytte. En ole törmännyt yhteenkään mainittuun epäkohtaan. Paitsi siihen, että santsikierroksella pöytiintarjoilijalla ei tietenkään ole kuin ne pannut mukana.
Älä juo kahvia.Maitoa aina helvetin pienessä astiassa. Yleensä riittää max. kahteen kahvikuppiin.
Mikä saatana siinäkin nyt on!
Vesi on kanssa ihan turhaa, poroja (ei niitä pohjoisen elikoita) pitää pureksia. Oikein kovat heput järsii kahvipapuja!Juokaa mustana. Ei se mitään kahvia enää ole, kun sinne lappaa maitoa tai kermaa.
Mulla on tuo nyyppävaihe jäänyt pahasti päälle, aloitin kahvin juonnin apaut neljä- tai viisivuotiaana.Nyypät juo maidon kanssa.
Tähän epäkohtaan minäkin olen törmännyt, muihin mainittuihin en. Täytyy tosin myöntää että virallisilla kakkukesteillä tulee käytyä suhteellisen harvoin.Minäpä kerron teille, mikä on OIKEASTI suurin puute kestitarjoiluissa. Jos ei juo kahvia tai muuta kupposesta juotavaa nestettä vaan vaikkapa kotikaljaa tahi mehua (lasista), niin joutuu olemaan sitten lusikatta. Sekös vituttaa jos on kakkua tarjolla. Kovin harvoin nimittäin on tarjolla lusikoita muutoin kuin kahvikuppien kylkiäisinä.
En ole kokenut hautajaisia järin iloisina sukukokouksina.Yksissäkään vierailemissani häissä/hautajaisissa/muissa iloisissa sukukokouksissa tms. muodollisissa juhlissa ei ole muistini mukaan ollut lusikoita tarjolla ilman kylkiäiskahvia.
Riippuu suvusta.En ole kokenut hautajaisia järin iloisina sukukokouksina.
Ja uskonnosta.Riippuu suvusta.