Valittiin samana vuonna myös Vuoden Roskakuskiksi.WebSlave sanoi:Itse asiassa kyllä sitä Keken saavutusta opittiin pikku hiljaa arvostamaan jo silloin. Valittiinhan mies ensimmäisenä moottoriurheilijana Vuoden urheilijaksi 1982.
Valittiin samana vuonna myös Vuoden Roskakuskiksi.WebSlave sanoi:Itse asiassa kyllä sitä Keken saavutusta opittiin pikku hiljaa arvostamaan jo silloin. Valittiinhan mies ensimmäisenä moottoriurheilijana Vuoden urheilijaksi 1982.
Voisi lisätä vielä ainakin seuraavat:Bobakki sanoi:Vois vaihteeksi lähestyä siltä kantilta, että keiden kuljettajien ominaisuuksia Täydellisessä Kuljettajassa olisi. Nämä niistä, joiden olen itse nähnyt kisaavan.
- Räikkösen raaka nopeus
- Sennan sadekelin taidot ja aika-ajosuoritukset
- Schumacherin omistautuneisuus
- Prostin taktinen älykkyys
- Häkkisen herrasmiesmäisyys ja paineensietokyky
- Mansellin rohkeus ja kyky "tehdä" ohituspaikka mahdottomalta näyttävissäkin tilanteissa
Niin ja sitten:Sue_me sanoi:Voisi lisätä vielä ainakin seuraavat:
-Gilles Villeneuven periksiantamattomuus. Oli sija 1 tai 16, aina ajettiin täysillä ja ylikin.
-Gerhard Bergerin huumorintaju ja jäynät keventämään tunnelmaa.
Mika Salon vaatimattomuus? Mieshän sai potkut Toyotalta juuri omien, tallienvastaisten puheidensa tähden, ellen väärin muista. JA omaa autoa muistettiin aina syyttää, muistan monet haastattelut Sauberaikoina, jolloin kyytiä saivat esimerkiksi auton aerodynamiikka ja Peter Sauberin kielitaidottomuus (vaikka nämähän ovat kylläkin hyviä aiheita naristaviksi).sandman72 sanoi:Niin ja sitten:
-Jacques Villeneuven mediataidot
-Mika Salon vaatimattomuus
:eek!: en ole koskaan käynyt Keimolassa, mutta eiköhän pidä jossain vaiheessa tehdä pyhiinvaellus, kun suosikkini Jim Clark on siellä ajanut. Huh.Rami sanoi:Jim Clark, Keimolassakin ajanut (olinpa paikalla) kaksinkertainen maailmamestari.
Jim Clark Keimolassa http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=19&t=192&a=192
Tietosi ovat kohdallaan, mutta ironiantajusi aavistuksen puutteellinen.arzipuppy sanoi:Mika Salon vaatimattomuus? Mieshän sai potkut Toyotalta juuri omien, tallienvastaisten puheidensa tähden, ellen väärin muista. JA omaa autoa muistettiin aina syyttää, muistan monet haastattelut Sauberaikoina, jolloin kyytiä saivat esimerkiksi auton aerodynamiikka ja Peter Sauberin kielitaidottomuus (vaikka nämähän ovat kylläkin hyviä aiheita naristaviksi).
Ja se, että Ferrarikauden jälkeen hän vielä narisi Sauber-tallipaikastaan, vaikka olikin käsittääkseni lähes työtön,kun hänet Ferrarille napattiin.
Ainoa asia, minkä näen Mika Salon ja hänen vaatimattomuutensa eduksi on se Hockenheimin tallisopuiluun suostuminen.
Ja tällainenkin vaatimattomuus on hieman kyseenalaista.
Edit : Plus että Mika Salo muistutti ainakin suomalaismediaa, kuinka hän oli saanut aikaiseksi Kimi Räikkösen tallipaikan.
Ja mäkun menin vielä innoissani editoimaan upeita faktojani.:tongue:Bobakki sanoi:Tietosi ovat kohdallaan, mutta ironiantajusi aavistuksen puutteellinen.
Kyllä Saloa kuunteli mielummin kun Häkkistä....arzipuppy sanoi:Mika Salon vaatimattomuus? Mieshän sai potkut Toyotalta juuri omien, tallienvastaisten puheidensa tähden, ellen väärin muista. JA omaa autoa muistettiin aina syyttää, muistan monet haastattelut Sauberaikoina, jolloin kyytiä saivat esimerkiksi auton aerodynamiikka ja Peter Sauberin kielitaidottomuus (vaikka nämähän ovat kylläkin hyviä aiheita naristaviksi).
Ja se, että Ferrarikauden jälkeen hän vielä narisi Sauber-tallipaikastaan, vaikka olikin käsittääkseni lähes työtön,kun hänet Ferrarille napattiin.
Ainoa asia, minkä näen Mika Salon ja hänen vaatimattomuutensa eduksi on se Hockenheimin tallisopuiluun suostuminen.
Ja tällainenkin vaatimattomuus on hieman kyseenalaista.
Edit : Plus että Mika Salo muistutti ainakin suomalaismediaa, kuinka hän oli saanut aikaiseksi Kimi Räikkösen tallipaikan.
Mun versio. Laajensin vähän aikahaarukkaaBobakki sanoi:Vois vaihteeksi lähestyä siltä kantilta, että keiden kuljettajien ominaisuuksia Täydellisessä Kuljettajassa olisi.
No en ainakaan minä !talakem sanoi:Kyllä Saloa kuunteli mielummin kun Häkkistä....
No enpä nyt sanoisi ihan noinkaan. Tosin nykyisin Häkkinen on Mersun PR-mannekiini joten osat ovat kyllä tasoittuneet.talakem sanoi:Kyllä Saloa kuunteli mielummin kun Häkkistä....