Kaikkien aikojen paras polli

Aiotko osallistua uuteen VIP-maksukierrokseen?

• Äänestäjiä yhteensä
    35

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vastasin nyt en. Sitten kun tilinumero ja ohjeet on julkisesti esillä ja homma on muutenkin julkisempaa kuin privoissa tai yhdessä ylläpidon threadissa käytävää vääntöä, niin olen valmis maksun suorittamaan.

En ymmärrä miksi tuota asiaa täytyy piilotella, esiin tapetille ja Stickyksi joka alueelle.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Siis,minä olen maksamassa huomenna VIPin ja kohta joudun maksamaan uudestaan? Fuck that:thumbdown Ja mihin se raha olisi tarpeen muutenkaan,kun täällä on moniin muihin saitteihin verrattuna paljon kävijöitä ja eivät hekään riistä käyttäjiään:frank:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vastasin nyt en. Sitten kun tilinumero ja ohjeet on julkisesti esillä ja homma on muutenkin julkisempaa kuin privoissa tai yhdessä ylläpidon threadissa käytävää vääntöä, niin olen valmis maksun suorittamaan.

En ymmärrä miksi tuota asiaa täytyy piilotella, esiin tapetille ja Stickyksi joka alueelle.
Vastasin kyllä, muutoin sama.

mjk

...
Foorumin ylläpidolta turha odottaa vastausta mihinkään kysymykseen. Korkeintaan tiedottavat mihin tilinumeroon vai rahaa antaa.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
öö. hä?
Vipit menettää oikat jos ei maksa? Melkoista suojelurahameininkiä. Luulin että edellisen maksun piti oikeuttaa elinikäisiin vippeihin.

Vice

Reality bites
Maksoin tästä vasta pari kuukautta sitten, joten en todellakaan ole maksamassa uudestaan.

Mangelo

Well-known member
Kyllä, parin kolmen vuoden päästä voisin osallistua uuteen kierrokseen.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ja mihin se raha olisi tarpeen muutenkaan,kun täällä on moniin muihin saitteihin verrattuna paljon kävijöitä ja eivät hekään riistä käyttäjiään:frank:
Eikös ne kävijät nimenomaan lisää liikennettä ja aiheuta sitä kautta kuluja?