markoj Custom User Liittynyt 28.12.1998 Viestit 38925 2.1.2011 #41 jjv sanoi: Kyllä se tämä on. Tämän foorumin huumoria aidoimmillaan. Klikkaa laajentaaksesi... Mä oon yrittäny ihan tosissani ymmärtää tota peliä siitä lähtien, kun Yrtsi sen lanseeras. En oo vielä juurikaan edistynyt.
jjv sanoi: Kyllä se tämä on. Tämän foorumin huumoria aidoimmillaan. Klikkaa laajentaaksesi... Mä oon yrittäny ihan tosissani ymmärtää tota peliä siitä lähtien, kun Yrtsi sen lanseeras. En oo vielä juurikaan edistynyt.
jjv Arschloch Liittynyt 4.5.2005 Viestit 26891 2.1.2011 #42 markoj sanoi: Mä oon yrittäny ihan tosissani ymmärtää tota peliä siitä lähtien, kun Yrtsi sen lanseeras. En oo vielä juurikaan edistynyt. Klikkaa laajentaaksesi... Mä olen jo sisäistänyt tämän kohdan: - eripituiset nimet poikkeavat aina toisistaan Klikkaa laajentaaksesi...
markoj sanoi: Mä oon yrittäny ihan tosissani ymmärtää tota peliä siitä lähtien, kun Yrtsi sen lanseeras. En oo vielä juurikaan edistynyt. Klikkaa laajentaaksesi... Mä olen jo sisäistänyt tämän kohdan: - eripituiset nimet poikkeavat aina toisistaan Klikkaa laajentaaksesi...