Kaksipyöräisten kokoontumisajosäie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Työkaveri, eli kolleega on parhaillaan Lapissa ajamassa 1000 kilometrin jääperseajoa mopolla. (1000 km 24 tuntiin). :thumbup:
Aloittivat tänään aamulla.

https://plus.google.com/107588372891664308273/posts/WzTzLbbfRqV

http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtopic.php?f=26&t=2353

Lääkkeet, lääkkeet.

9W8_Dc9LjTxDunXoDi4rRRGKy9QBUVAPc-ntm-BwgdsOpdHkR1f7AOXObr806nNRCUHG=w3072-h4096-no

Edit:
eiku se olikin 1000 mailia, eli 1609 km vuorkaudessa.
Sori siitä!

Viimeksi muokattu:
Kuvaajasta katsottuna polttoainepumpun toisella puolella, houkuttelemassa luokseen paikallisia naaraita lienee Puolipöhkön työkaverin, eli kollegan ajoneuvo. Oletan.

Niin tietysti. Perustin väitteeni siihen, että kollegahan on aivan takuulla rahamies.

Mutta lainapyöriä niin tietysti nämä kaksi.

Mulla tulis paha mieli lähteä vanhalla Transalpilla matkaan kun kaveri tööttäis saman reissun 1200 GSA:lla.

Tai no. Mulla tulis tolla reissulla paha mieli ihan millä tahansa ajoneuvolla.

Niin tietysti. Perustin väitteeni siihen, että kollegahan on aivan takuulla rahamies.

Mutta lainapyöriä niin tietysti nämä kaksi.

Mulla tulis paha mieli lähteä vanhalla Transalpilla matkaan kun kaveri tööttäis saman reissun 1200 GSA:lla.

Tai no. Mulla tulis tolla reissulla paha mieli ihan millä tahansa ajoneuvolla.

Mitä nössöjä ja sama ruottiks: What a sissies... Kilvissä olevalla piikin-RM:llä tuo olisi jo taidetta.

Kovia poikia nuo on ja sopivasti hullujakin joka kuuluu lajin luonteeseen.

Sitä se ei kyllä ole, mutta pitkän linjan motoristi kyllä varsin.
Taitaa olla 50 eritasoista rautaperse-suoritusta ajettuna,
joukossa mm. yli 8000 km 5 vuorokaudessa.
Mikä tekee ajoa yli 1600 km joka vuorokausi, 5vrk putkeeen.

Ei o tervepäisten hommaa.

Viimeksi muokattu:
Joko alkaa arvon forumistikollegoiden ajokauden avaus lähestyä?

Joko on Pöhköllä pyörän noutopäivä sovittu?

Joko alkaa arvon forumistikollegoiden ajokauden avaus lähestyä?

Joko on Pöhköllä pyörän noutopäivä sovittu?

Ei ole sovittuna päivää vielä.
Sen verran myyjä oli kerran yhteydessä, että kysyi väriä.
Kerroin värin ja pyysin acentamaan 3 lisävarustetta.

Kunhan kelit vähän lauhtuu aion olla yhteydessä liikkeeseen, mutta ei tässä vielä kiirettä lie. Juuri äsken liukastelin itseni kumoon jäisellä pihalla roskia viedessä.

Olisihan se näyttävämpää liukastella jäisellä pihalla nurin Africa Twinillä kuin kävellen.

Otitko valkosinipunaisen?

Taitaa tässä vielä hetki mennä ennen kauden avausta. Kaasuvaijerin vaihtoprojekti odottaa. Aika pirullinen operaatio kaasareiden synkkauksineen. Joutuu lisäksi purkamaan paljon päältä rojua pois.

Muistathan toki, että Intikan on oltava tikissä viimeistään 10.05 Forumin motoristimöötteä varten.