Sehän on vain ja ainoastaan näihin ameriikan kisoihin soveltuva downforceltaan, ei ihme ettei sitä aiemmin käytetty.MikGo sanoi:Ja McLareni on saanut vihdoin sen uuden takasiiven käyttöön:
Kattelee koska moottori pamahtaa?Ma sanoi:ilmankos ei kimiltä ajo luonnistu kun kahtelee aivan minne sahtuu ajaessaan.:doubtful:
voisit hieman lyhentää tota sun sigua.. meinaan kun se on monessa tapauksessa paljon pidempi kun sun viesti.Musta Pekka sanoi:Kattelee koska moottori pamahtaa?
Mutta ne oli paljon pienempiä ja eri muotosia ja eri paikassa..FO110K sanoi:Ferrarin piiput on nähty jo ainakin Monacossa, ei ole uus näky siis...
mitäs kisaa oot katsonu ?oldez sanoi:Mutta ne oli paljon pienempiä ja eri muotosia ja eri paikassa..
ja muistaakseni se oli niinpäin että epäiltiin Ferrarin tuovan 2 profiilisen Kanadaan, kun kerta ovat käyttäneet 3 profiilista aiemmin tällä kaudella... (tuo 2 tasoinen oli niillä testeissä ekaa kertaa nyt enne kanadaa)oldez sanoi:Tässä se Ferrarin kaksiprofiilinen etusiipi! Kukas se väitti että Ferrarilla olisi kolmiprofiilinen kanadassa? Oliko se Spam?
Ilmeisesti olen nukkunut, koska oli niin pirun tylsiä kisoja.. eihän noissa mitään eroja näytä olevan..FO110K sanoi:mitäs kisaa oot katsonu ?
tässä viimesen kahden kisan kuvat tuon kanadan kanssa, kerro mitä eroa noissa on?
Joo, alkaa näyttää lisäsiiviltä. Mitenkähän paljon noita saa kallistaa että niitä ei tosiaan tulkita lisäsiiviksi?Jr- sanoi:Kyllä on härpäkettä Ferrarilla auton takaosassa, noi piiput näyttää ihan lisäsiiviltä.
Ferrarin kohdalla varmaan vaakatasoon asti, sillä kohtaa on sit hyvä vedota "toleransseihin"putte sanoi:Joo, alkaa näyttää lisäsiiviltä. Mitenkähän paljon noita saa kallistaa että niitä ei tosiaan tulkita lisäsiiviksi?