Kanadan GP 2007 Aika-ajot

jameson

Well-known member
en enää usko kyllä kimin mestaruuteen yhtään. kyllä tää nyt osottaa mclarenin vahvuuden et ei ferrarilla ole saumaa kyytiin enää tänä vuonna. en usko kimin voittoon ehkä hikiseen komanneks jämäpisteille kun laarenit menee kaksoisvoittoon. mahtaa kimiä vituttaa sekin asia. heheh. no näihin asioihin ei voi itse vaikuttaa

Polar

Well-known member
jameson sanoi:
en enää usko kyllä kimin mestaruuteen yhtään. kyllä tää nyt osottaa mclarenin vahvuuden et ei ferrarilla ole saumaa kyytiin enää tänä vuonna. en usko kimin voittoon ehkä hikiseen komanneks jämäpisteille kun laarenit menee kaksoisvoittoon. mahtaa kimiä vituttaa sekin asia. heheh. no näihin asioihin ei voi itse vaikuttaa
Joo, ei sitä mestaruutta taida tänäkään vuonna tulla. McLaren on tällä hetkellä aivan ylivoimainen talli, nopea ja luotettava. Harmi vain, että sitä se ei koskaan ollut Kimin aikana. Hyvin kun menee, niin Kimi on tänään kolmas.
Kyllä Ferrarikin tulee kauden edetessä parantamaan ja saavuttamaan McLarenia, mutta silloin se taitaa olla jo liian myöhäistä...
No, minulle riittää, että Kimi pitää tallikaverin takanaan pisteissä ja on se mies, jota kuunnellaan kun aletaan seuraavan kauden autoa kehittämään.

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
jameson sanoi:
Tuntuu vain siltä että nämä "asiat" vituttavat täällä kirjoittelijoita paljon enemmän kuin Kimiä konsanaan. Kun Kimi oli ajanut ykkösissä kaksi kautta, olin sitä mieltä että tämä kaveri voittaa tulevaisuudessa mestaruuden, olen edelleen samaa mieltä. Kävi tällä kaudella sitten miten tahansa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Polar sanoi:
Kyllä Ferrarikin tulee kauden edetessä parantamaan ja saavuttamaan McLarenia, mutta silloin se taitaa olla jo liian myöhäistä...
Tämäkään ei ole satavarmaa. McLaren voi yhtä hyvin vetää lisääkin kaulaa.

nevermind

Well-known member
kimin aikaan Mclaren oli alussa hyvä ja lopussa huono.
ferrari taas ei kimillä kulje ollenkaan koska supertähti kantoi autoa :alppu:

Jeeves

Well-known member
nevermind sanoi:
kimin aikaan Mclaren oli alussa hyvä ja lopussa huono.
ferrari taas ei kimillä kulje ollenkaan koska supertähti kantoi autoa :alppu:

:D Ymmärrän hyvin, miksi valitsit nimimerkiksesi "nevermind".

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
Hatunnosto Hamille, taas kerran. Ensimmäinen paalu on roikkunut ilmassa jo hyvän aikaa, ja sieltähän se napsahti. Kisan voitto taitaa mennä Macille, mutta mielenkiinto kohdistuukin Ferrari-kaksikkoon: kummalla on enemmän bensaa? Startti voi olla aika mielenkiintoinen kun siinä on Heidi Alonson ja Kimin välissä.

patriot

Foorumin senaattori
Black Leopard sanoi:
Vahvaa näyttöä Mclarenilta - jälleen. Ferrarin täytyy tehdä suuri harppaus päästäkseen samalle tasolle.

Positiivista on se, että Kimi on Massan edellä - negatiivista taasen se, että Heidfeldin takana. Lähdössä saksalaisesta täytyy päästä ohi.
Joo... Ihan mielenkiintoinen kisa lienee edessä. Jollei sitten McLarenit karkaa horisonttiin. Mielenkiintoista nähdä kuinka tiukaksi vääntö menee Hamiltonin ja Alonson kesken.