Kanadan GP - harkat

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Hakkis

Hitain hämäläinen
Räikkösen P1 sija pelästytti Ferrarilla. Yön aikana säädöt on Kimin mukaan menneet huonompaan suuntaan.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Räikkösen P1 sija pelästytti Ferrarilla. Yön aikana säädöt on Kimin mukaan menneet huonompaan suuntaan.
Mua alkaa oikeasti ottaa päähän Kimin herkkäuskoisuus. Mies vieläkin uskoo ettei Ferrarilla ole kuskihierarkiaa. Mauri näytti maansa myyneeltä Kimin Monacon paalun jälkeen.

Mickey

Well-known member
Mua alkaa oikeasti ottaa päähän Kimin herkkäuskoisuus. Mies vieläkin uskoo ettei Ferrarilla ole kuskihierarkiaa. Mauri näytti maansa myyneeltä Kimin Monacon paalun jälkeen.
Ei sellasta voi julkisesti myöntää.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Itse Mauri sanoi olleensa hyvin liikuttunut. Ja uskoi Kimin saavan lisää paaluja vielä tällä kaudella.

Mickey

Well-known member
Tuloslista näyttää asettuvan tuttuun ja turvalliseen järjestykseen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Vettel veti kyllä rajusti viimeisessä tsikaanissa kanttarellien yli. Noinko paljon fricin kielto vaikuttaa Mersun käyttäytymiseen kun keula ja perä menee ihan eri tahtiin, kun viime vuonna.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Valtterin vauhti ei häikäise, vaikka rata pitäisi historian puolesta olla lemppareita. Sotshin voiton olisi toivonut antavan boostin ja lisänneen nopeutta ainakin pari kymmenystä, mutta ei niin ole tapahtunut.