Mua alkaa oikeasti ottaa päähän Kimin herkkäuskoisuus. Mies vieläkin uskoo ettei Ferrarilla ole kuskihierarkiaa. Mauri näytti maansa myyneeltä Kimin Monacon paalun jälkeen.Räikkösen P1 sija pelästytti Ferrarilla. Yön aikana säädöt on Kimin mukaan menneet huonompaan suuntaan.
Ettei vaan olisi säädetty vähän liikaakin...Räikkösen P1 sija pelästytti Ferrarilla. Yön aikana säädöt on Kimin mukaan menneet huonompaan suuntaan.
Ei sellasta voi julkisesti myöntää.Mua alkaa oikeasti ottaa päähän Kimin herkkäuskoisuus. Mies vieläkin uskoo ettei Ferrarilla ole kuskihierarkiaa. Mauri näytti maansa myyneeltä Kimin Monacon paalun jälkeen.
Itse Mauri sanoi olleensa hyvin liikuttunut. Ja uskoi Kimin saavan lisää paaluja vielä tällä kaudella.Mua alkaa oikeasti ottaa päähän Kimin herkkäuskoisuus. Mies vieläkin uskoo ettei Ferrarilla ole kuskihierarkiaa. Mauri näytti maansa myyneeltä Kimin Monacon paalun jälkeen.
Juu oli niin liikuttunut, että ensimmäisessä lauseessa mainitsi miten Seb oli tehnyt virheen kierroksellaan. Yrittäisi edes valehdella uskottavasti.Itse Mauri sanoi olleensa hyvin liikuttunut. Ja uskoi Kimin saavan lisää paaluja vielä tällä kaudella.
Kolme vuotta katseltiin vähän toisenlaista listaa.Tuloslista näyttää asettuvan tuttuun ja turvalliseen järjestykseen.