kanava muualle

• Viestiketjun aloittaja eph
  • Aloituspäivämäärä

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Kimmo;

Luuleksää et tollasella mopoasella jotain tekiskin
tässoon mä

ja tässoot sä yrittämässä räjäyttää se talo, jossa sijaitsee saunalahden serverihuone (f1-forum ja irc.jippii.fi).

Tosin, mulla on asevarustus kunnossa, joten kyllä näillä luulis yhden pellen kaatuvan

Kävit oikeen liimailemassa propagandajulisteet seinille

ja kyllähän sä lopulta kaaduit, jäi vaan pommi maahan jäljelle.

ja kävin korjaamassa propangandajulisteet pois, tokihan homma piti viimeistellä wink

(btw. täähä on ihan hauskaa wink

<small>[ 01-03-2002, 10:19: Message edited by: eph ]</small>

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Voi herrajumala, etkai sä eph pelaa seeässää?

Mun Glääni on pare ko sun!!11

<small>[ 01-03-2002, 10:18: Message edited by: Jere1983 ]</small>

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jmt:
eph:
(btw. täähä on ihan hauskaa wink
Hassun hauskaa on ollu kyllä joo, en vaan vieläkään oikein tiedä, onko kanava nyt siirtymässä vai ei?
no mitä tässä pystyy mihinkään siirtämään, kun eräät "kahnaa" vastaan kokoajan. "kahta en vaihda, toinen on turun sinappi, ja toinen on webchatin ihkuverkko".

en kyllä edes tiedä, tulisinko edes forumin kanavalle uuteen verkkoon, sillä ainakin webchatin puolella on aika bofhia porukkaa wink

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
eph:
no mitä tässä pystyy mihinkään siirtämään, kun eräät "kahnaa" vastaan kokoajan. "kahta en vaihda, toinen on turun sinappi, ja toinen on webchatin ihkuverkko".
Kovaa pointtia tulee sulta taas kyllä.

Minulle henk.koht aika sama kummassa verkossa kanava on, vaikka ircnetissä hyörinkin, ei ole ongelma #f1_forumilla hyöriä siinä sivussa. On siinä vaan sekin, että homma toimii kyllä nykyisellään hyvin, turha sitä on siirtää ihan siirtämisen ilosta.

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Homma meinaa nyt lipsua pahasti takasin asiaan, voisko joku pelastaa tilanteen? :eek:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
eph:

en kyllä edes tiedä, tulisinko edes forumin kanavalle uuteen verkkoon, sillä ainakin webchatin puolella on aika bofhia porukkaa wink
Älä peljästy, mutta ei siellä varmasti sua kukaan kaipaiskaan, joten pysy ihan rauhassa missä ikinä oletkaan

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
eph:
oon täs katellu tota meininkiä tuolla nykyisellä sättikanavalla et aika hiljasta siel on
Niin tuohon alkuperäseen aiheeseen palatakseni (anteeksi!), ei tuo nyt niin mahdottoman hiljaista ole ollut.

During this 8-day reporting period a total of 72 persons visited the channel #f1_forum

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jmt:
eph:
oon täs katellu tota meininkiä tuolla nykyisellä sättikanavalla et aika hiljasta siel on
Niin tuohon alkuperäseen aiheeseen palatakseni (anteeksi!), ei tuo nyt niin mahdottoman hiljaista ole ollut.

During this 8-day reporting period a total of 72 persons visited the channel #f1_forum
mitä tuo kertoo? ei mitään. voihan siellä käydä eri nickillä / eri hostilla.. Ja lisäksi tuo teini-javachät houkuttelee kaikennäköisiä peeloja sinne, joita ei voi laskea todellisiksi sättääjiksi.

#muropaketti Quakenet:ssä, tilastot laatinut: eph

Tilastoja päivitetty viimeksi torstaina 7 maaliskuuta 2002 - 23:37:03
Tällä 10 päivän ajanjaksolla, #muropaketti:lla kävi yhteensä 318 eri tyyppiä.
voinhan sanoa noinkin, ja sanoa että kylläpäs on aktiivinen kanava!

Rivien yhteismäärä: 34488.
tuo sentään kertoo jo jotain.

www.eph.iki.fi/stat/muro.shtml <- originaali stats sitä kaipaavalle.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
mitä tuo kertoo? ei mitään. voihan siellä käydä eri nickillä / eri hostilla.. Ja lisäksi tuo teini-javachät houkuttelee kaikennäköisiä peeloja sinne, joita ei voi laskea todellisiksi sättääjiksi.
Voi luoja mä repesin! :D
Ei kellään ois teippiä?! :D

"Ja lisäksi tuo teini-javachät houkuttelee kaikennäköisiä peeloja sinne, joita ei voi laskea todellisiksi sättääjiksi."

:D :D :(

Mee jo hoitoon.

<small>[ 08-03-2002, 15:49: Message edited by: Dominic ]</small>

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Dominic:
Voi luoja mä repesin! :D
Ei kellään ois teippiä?! :D

"Ja lisäksi tuo teini-javachät houkuttelee kaikennäköisiä peeloja sinne, joita ei voi laskea todellisiksi sättääjiksi."

:D :D :(

Mee jo hoitoon.
no jos sinne hoitoon haluat, mene pois. voisin suositella erästä aikatavalla tehokasta hoitomuotoa wink

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
eph:
Ja lisäksi tuo teini-javachät houkuttelee kaikennäköisiä peeloja sinne, joita ei voi laskea todellisiksi sättääjiksi.
Hoho, GauGenetti jossa 99.9% käyttäjistä on alle 15 wee TeiniX 1337 h4><0r31ta ei houkuttele peeloja?