Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Su su su su su su su EZZI!!! Pärät pärät! Ksht! eek!
KLÄSH! wink
KLÄSH! wink
tuutko rakentamaan kanavaa meidän mökille? Se on siellä vähän "kutistunut", että sitä vois ruoppailla tai jotain.Tblair:
Minun mielestani pitaisi ehdottomasti rakentaa kanava muualle!
Ja vielä kun ymmärtäis, että miten sinne pääsee sisälle, kun heittä pois alta aikayksikön.Dominic:
Tuokin on totta. Aika F1-Forum friikki pitää olla että sen linkin tuolta löytää.DiegoPele:
Semmoinen pikkujuttu että tuon kanavan olemassaolosta vois tehdä immeiset paremminkin tietoisiksi, se on aika hyvin piilossa tuola Formula Funin alla...
En mielestäni ole haukkunut ainakaan irssiä, bitchx on saattanut saada muutamat "haukut". ei perusmircissä mitään vikaa ole (siis se kun asennetaan puhdas), mutta kun netti on puolillaan joka helvetin peeloskriptaa, yksi ilmoittaa milloin olen paskalla /me:llä, toinen kertoo koneen tietoja, kolmas läpsii toista purotaimenella ja neljäs muuttaa nickini kun deaktivoin mircin.Runar ja Kyllikki:
Kerrotko mulle, eph, mikä sun mielestäsi on hyvä irc-clientti, kun näytät nykyisin haukkuvan aiemmin jumaloimasi mIRCin peeloclientiksi?
Kysyn siksi, että kun joskus mainitsin (sillä kertaa) käyttäväni Irssiä Linux-alustalla, haukuit ko. systeemin merkkipohjaiseksi paskaksi jota käyttävät vain peelot ja kehotit downloadaamaan "kunnon clientin, eli mIRCin kun siihen saa kaikenmaailman siistit skripit".
Nyt ne mainitsemasi siistit skripit eivät enää olekaan siistejä?
Ehkä et ymmärtänyt niistä mainitessasi, että monien mielestä ne eivät ole koskaan olleet siistejä?
Joten; mikä on se hyvä irc-clientti, koska seuraavat aikojen varrella käyttämäni olet haukkunut peelo-clienteiksi: Irssi, BitchX ja muut vastaavat sekä Pirch ja erikseen tässä toikissa vielä mircin.
Vaihtoehtoja ei enää kamalan paljoa ole jäljellä.
Hei c´mon kertokaa.jusban:
Ja vielä kun ymmärtäis, että miten sinne pääsee sisälle, kun heittä pois alta aikayksikön.Dominic:
Tuokin on totta. Aika F1-Forum friikki pitää olla että sen linkin tuolta löytää.DiegoPele:
Semmoinen pikkujuttu että tuon kanavan olemassaolosta vois tehdä immeiset paremminkin tietoisiksi, se on aika hyvin piilossa tuola Formula Funin alla...
miksi? eek!markoj:
Eph, sinä joutaisit apinoiden ruuaksi!
Kyllä, nimenomaan Irssin haukuit. Muistaakseni jopa silloin kun viimeksi olemme törmänneet kanavalla. Kauan sitten. Tulkitsenko oikein, että Irssi ei enää yhtäkkiä olekaan mielestäsi peelojen kayttämä merkkipohjainen pelleohjelma? Käytinkö sittenkin "eph-certified"-ohjelmaa irssatessani?eph:
[QBEn mielestäni ole haukkunut ainakaan irssiä, bitchx on saattanut saada muutamat "haukut". ei perusmircissä mitään vikaa ole (siis se kun asennetaan puhdas), mutta kun netti on puolillaan joka helvetin peeloskriptaa, yksi ilmoittaa milloin olen paskalla /mellä, toinen kertoo koneen tietoja, kolmas läpsii toista purotaimenella ja neljäs muuttaa nickini kun deaktivoin mircin.
puh. eek! [/QB]
Kyseisestä tapahtumasta kyllä, en muusta.RK-62:
janoaako eph tsättimisen logeja ?