Atomic Hamster
Well-known member
Tylsis on oikeassa.
Originally posted by Otto Hokkanen:
<STRONG>Edelleenkin mua ihmetyttää, että kun joskus kanavan perustamisen aikoihin ehdotin ircnettiä, niin eph:n oli sen kaikkein kiivain vastustaja. En sitten ymmärrä miksi se siirtoa nyt kannattaa. Itse taas en siirtoa kannata, sillä miksi muuttaa jotain mikä toimii? Nyt kun varsin monet ovat tottuneet tuolla käymään, niin siirto aiheuttaisi vain tuhaa vaivaa... parempi pysytellä vanhassa ja tutussa.</STRONG>
ensinnäkin, eihän se ole mikään vaatimus vaan pyyntö,toive tjsp. toisekseen, bounceri vielä löytyy webnetistä, mutta ihan kivahan sitä olisi jos porukat irkkaisi siellä missä on jotain muutakin populaa, eikä ainuastaan malesialaisia ja muita hakkereitaOriginally posted by Sivari:
<STRONG>Nii...
Miksi helvetissä Eugen Pontius ylipäätään ottaa kantaa koko asiaan???
Äijän nicki kyllä roikkuu nykykanavalla vissiin 24h/vrk mutta keskustelua en ole Eugenin koskaan nähnyt siellä käyvän oikeastaan kenenkään kanssa. Ainoat hetket jolloin Eugen on äänessä ovat ne jolloin puhutaan yhteysnopeuksista ja koneiden tehoista.
Tästä voisin vetää hyvinkin helposti sellaisen johtopäätöksen, että Eugen ei ole oikea henkilö vaatimaan kanavan siirtoa yhtään minnekään.
Jos siirtoa vaatisi joku kanavan todellisista keskustelijoista hyvillä perusteluilla ja saisi vieläpä tukea vaatimuksilleen muilta yhtä aktiivisilta kanavan henkilöiltä niin silloin siirrossa olisi mielestäni järkeä.
Nyt jos kanava siirretään niin se tarkoittaa sitä että koko järjestelmä NÖYRTYY Eugen Pontius Hakkaraisen vaatimuksen edessä, mikä olisi Eugenille sellaista mannaa että sitä kukaan ei halunne hänelle tarjota.
Ehdotan että keskustelu asiasta lopetetaan ja asiaan palataan jos tarvittavia perusteita löytyy sellaisten henkilöiden takaa jotka ovat kelvollisia ottamaan kantaa tähän asiaan.
Eihän kukaan täällä vaadi että joku Eugenin suosima peelokanava siirrettäisiin sattumanvaraisesti jostakin jonnekin ihan vaan siirtämisen ilosta.</STRONG>
Niih, PERKELE.Originally posted by Dominic:
<STRONG>Mun maallinen tomumajani pysyy visusti Webnetissä ja mua ette saa sieltä peelojen pariin edes kirveellä!</STRONG>
saatana = perkeleOriginally posted by SalazarGirl87:
<STRONG>Saatana perkele?</STRONG>
miksi? olet ihastunut malesialaisiin haxoreihin?!?Originally posted by Dominic:
<STRONG>Mun maallinen tomumajani pysyy visusti Webnetissä ja mua ette saa sieltä peelojen pariin edes kirveellä!</STRONG>
VASTAA EERO PEELO KYSYMYKSEEN!Originally posted by Otto Hokkanen:
<STRONG>Edelleenkin mua ihmetyttää, että kun joskus kanavan perustamisen aikoihin ehdotin ircnettiä, niin eph:n oli sen kaikkein kiivain vastustaja. En sitten ymmärrä miksi se siirtoa nyt kannattaa.</STRONG>
koska huomasin että ircnetissä on kaikki hyvät kanavatOriginally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>
VASTAA EERO PEELO KYSYMYKSEEN!</STRONG>
Eero Peelo Hakkaraisella katkesi suoni päästä! Mene kuule vain sinne Irkkiisi keskustelemaan p0ttiesi kanssa henkeviä!Originally posted by eph:
<STRONG>
koska huomasin että ircnetissä on kaikki hyvät kanavat
NYSVÄÄ NYT TOPI-KORTE PEELO SITÄ KAAPELIMODEEMIAS SIEL!</STRONG>