Kanavauudistus 2.2.09

  • Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Joko olette hakeneet kanavat oikeille paikoille? Koitin tossa äsken ja nyt siellä on Yle Teema kahteen kertaan, toinen Teema on Urheilukanavan päällä:jaska: Muilla samaa ongelmaa?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Joko olette hakeneet kanavat oikeille paikoille? Koitin tossa äsken ja nyt siellä on Yle Teema kahteen kertaan, toinen Teema on Urheilukanavan päällä:jaska: Muilla samaa ongelmaa?
Aina ne tollai päin vittua on mennyt. Ylen ohjeiden mukaan digiboksi pitää palauttaa tehdasasetuksiin, tyhjätä KAIKKI kanavat ja tehdä haku uudestaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse varroin klo10 telkun ääressä ja vaihdoin valmiiksi Urheilukanavan ja Teeman paikkoja.. No siellä ei tietenkään mitään tapahtunut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Joko olette hakeneet kanavat oikeille paikoille? Koitin tossa äsken ja nyt siellä on Yle Teema kahteen kertaan, toinen Teema on Urheilukanavan päällä:jaska: Muilla samaa ongelmaa?
Jep. Hyvin onnistui molempiin boxeihin.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ei liene Urheilukanavan kanssa mitään ongelmia, kun ei moinen täällä edes näy.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Philipsin taulutv jätti entiset pimeänä listalle. Näkyvät Teema ja UK sai kanavanumerot 47 ja 48. :jaska:
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Eikös Elisan verkossa näy maksukanavat ilmatteeksi pari päivää? _Vai onko tämä juttu vain Welhon asiakkaille?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Mitäs tapahtuu jos ei tee mitään? Jotkut kanavat lakkaa näkymästä?

Milläs digipoksi laitetaan takas tehdasasetuksiin, pesäpallomailalla? Vai riittääkö että vetää sähköjohdon irti seinästä? En nimittäin käyttöohjeista löytänyt ohjetta, ehkä mä en vaan osaa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Mitäs tapahtuu jos ei tee mitään? Jotkut kanavat lakkaa näkymästä?

Milläs digipoksi laitetaan takas tehdasasetuksiin, pesäpallomailalla? Vai riittääkö että vetää sähköjohdon irti seinästä? En nimittäin käyttöohjeista löytänyt ohjetta, ehkä mä en vaan osaa.
Mikäs poksi sulla on? Ne pitää tehdä asetusten kautta, joka onnistuu ihan kaukosäätimellä.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Topfield TF6000COC joka oli ostohetkellä halvin kaapeliboksi.

Ja näkyy olevan käyttöohjeissa tuo tehdasasetusten palautus, mistä päästään takaisin mun aikaisempaan viestiin...


:eek:
Itseltä taitaa löytyä pikkaisen vanhempi versio. Mutta hyvä jos löysit jo ohjeet.
 
Ylös