Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mickey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sam: Otan osaa:(

Minä täällä jatkan juomista tyttöjen kaa ja kohta baariinkin vielä.
Kyllä vaan tämä toinen tuoksui hyvältä. Pitää jo harkita jättäisinkö huomiset treffit väliin;)

Baarista tultu.. Oli taas niin henkevät keskustelut, mutta jätin jatkomissiot siihen, kun huomenna pitäisi olla skarppina puolilta päivin Kuopion tytön tullessa kaupunkiin.. Hömmm... Ei osaa nukuttaa.. Prkl!

Nyt tekisi mieli vetäistä känöset, mutta jäänee silti väliin. Kolmen olusen jälkeen ei tunnu työmurheet irtaantuvan:( ´Noh, sauna on jo lämpenemässä ja lapsetkin nukkuvat. Eiköhän tässä ehdi tällä viikolla hetken rentoutumaan.

Älkääs höpsötelkö. Lähden metsästämään tyttöä, joka taluttaa koiria..
Formulat kait tulee valvottua ja katsottua. Katsoo mitä siitäkin tulee..jaajaaa...

Jatkoja kaikille, *kippis!*

Huomenta Suomi. Ilta meni aivan vituksi (negatiivisessa mielessä), mutta olenpahan saanut olevani täyskyrpä (positiivisessa mielessä)

heräsin sohvalta siinä vaiheessa kun haastattelivat kolmea parasta ja laitoin tekkarin kiinni :mad_old: :jaska:

ja nyt nukkumaan

Otin muutaman oluen illalla. Menin nukkumaan. Parempi puolisko herätti katsomaan aika-ajot. Ja minähän katsoin. :thumbup:

Pienien Jägereitten ja punaviinien jälkeen menin koisaamaan, mutta mulla oli herätys päällä. Onneks vaimokekin heräsi eikä saanut enää unta:rolleyes:

Tänä iltana sama homma, herätys päälle kisaa varten (aika-ajoja ei kannata katsoa suurien erojen takia). Mutta sitä ennen saunaa, punkkua ja pienet salmarit starteriksi.:alppu:

Otin pullon Merklot & Cabernet 2002 -punkkua pihvin kera. Oli varmasti hyvää. Ainakin maistui ihan ok.

Tose sanoi:
Otin pullon Merklot & Cabernet 2002 -punkkua pihvin kera. Oli varmasti hyvää. Ainakin maistui ihan ok.

Chileläistäkö:confused: Itse avasin Santa Carolina Cabernet Sauvignonin 2003 Chilestä; maukas ja mukavan vanilijainen, herukkainen Cabernet, aavistuksen tanniininen ja kuiva vielä tosin:thumbup:

Chileläiset viinit ovat muuten Alkon myydyimpiä viinejä, eli niitä myydään eniten!

Ennen espanjalaisia viinejä myytiin eniten:p

312T4 sanoi:
Chileläistäkö:confused: Itse avasin Santa Carolina Cabernet Sauvignonin 2003 Chilestä; maukas ja mukavan vanilijainen, herukkainen Cabernet, aavistuksen tanniininen ja kuiva vielä tosin:thumbup:

Eihan tuon ikaista sovi viela avata... :rolleyes:

Itse en alle 3-vuotiaaseen punkkuun kylla koske, paitsi ehka lounkessa ja lentokoneessa... :nope: