Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mickey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuuntelin äskeen biisiä - We Are the World - siinä on paljo kuuluisuuksia.

Taidan olla vähän vihneessä täällä töissä,
kirjoitin nimittäin äsken sähköpostiin sanan "vahvistatko" näinniinkö: "vahvistatatko".
Hokasin mokan vasta kun tuohon asiaan tuli pyytämäni "vahvistutus".
Voi minua kurjaa. :thumbfh:

Ei perseti. Piti vaan maistella yksi olut ja sitten kaveri pyysi avittamaan Koff-LAVAN (ei laatikon tai pahvilootan tms, kun sitä 24tölkin pahvipakkausta sanotaan täällä LAVAKSI) parissa. Nyt menossa kait....5...tai kuudes. Pöydällä tuosin 7 tölkkiä, perseti MINÄ EN OLE JUONUT KAIKKIAAA!!11

kouvotsvoni sanoi:
Ei perseti. Piti vaan maistella yksi olut ja sitten kaveri pyysi avittamaan Koff-LAVAN (ei laatikon tai pahvilootan tms, kun sitä 24tölkin pahvipakkausta sanotaan täällä LAVAKSI) parissa. Nyt menossa kait....5...tai kuudes. Pöydällä tuosin 7 tölkkiä, perseti MINÄ EN OLE JUONUT KAIKKIAAA!!11

Eikös LAVALLE mene ainakin 25 mainitsemaasi pahvipakkausta? Siinä tavoitetta!

:alppu: :alppu: :alppu: :alppu: :alppu: :alppu: :alppu: :alppu:

AJ sanoi:
Eikös LAVALLE mene ainakin 25 mainitsemaasi pahvipakkausta? Siinä tavoitetta!
Kaveri vahvisti, se LAVA on 24 tölkin pahvisäilyke!

i juma mikä humallus. Tanjulin näin baarissa. OPois tullut ehken jatkoille, jolei kaveri olisi päässyt irti ja kertonut kynistä, joita käyttää potenssitukina:rolleyes:

Ihan pikkasen Jeilonien kunniaksi. Huomiseksi tilattu Hartwallin rekka pihaan ja eivät tuo tyhjiä koreja.:alppu:

Eilen oli tarkoitus juoda janoonsa YKSI olut, mutta kun se oli kumottu, niin mallasta menikin tunnin sisällä viisi pulloa

Enempää ei ollut :( :thumbfh:

Täytyy ilmeisesti solmia oluttehtaiden kanssa sopimus kotiiinkuljetuksesta mihin vuorokauden aikaan tahansa ja juoma ei aina lopu kesken :alppu: :ahem:

"Täytyy ilmeisesti solmia oluttehtaiden kanssa sopimus kotiiinkuljetuksesta mihin vuorokauden aikaan tahansa ja juoma ei aina lopu kesken "

Ennenvanhaan tuo oli ainakin onnistunut..

Viimeksi muokattu: