Katalonian ralli

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Ambomaan Mambo:
päämies:
Legenda tai ei, safari 99 ei unohdu.
Mitäs tuolloin tapahtui? Käsittääkseni ei mitään kovin kummallista
doubtful
Sainz valitti Mäkisen renkaanvaihtoavusta. Mäkinen voitti kisan mutta hänet hylättiin. Mäkinen ei mahanut silloin asialle mitään. Katsojat vain tulovat ja nostivat autoa. Joten toivon hartaasti että Sainz ei voita mestaruutta. On se Sainz jostain muustakin mun mielestä valittanu. En oo avan varma.
 

Maczy

Member
Liittynyt
10.9.2003
Viestit
8
Sijainti
Espoo
Nyt meni siiten mm taistelu jännäksi, kun varsinkin toi viimeinen osakilpailu ajetaan soralla. Marcus on Britannissa vahvin voittaja suosikki, mutta on sitten vaikeampi sano kumpi on nopeampi Walessin mutaisilla sorateilla Solberg vai Loeb. Itse en usko juurikaan Sainzin mahdollisuuksiin voittaa mm titteliä, koska on selvästi nähty tämän kauden aikana kuka on Citikan nopein.
 

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Tuskin Loeb pärjää. Solberg on todella vahvoilla. Grönholma ja Märtin menee kans lujaa joten uskon että palkinto pallilla on Solberg, Grönholm ja Märtin.
 

leipurihiiva

puunaama
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
1190
Sijainti
viiskulmasta olariin
Late:
Sainz valitti Mäkisen renkaanvaihtoavusta. Mäkinen voitti kisan mutta hänet hylättiin. Mäkinen ei mahanut silloin asialle mitään. Katsojat vain tulovat ja nostivat autoa. Joten toivon hartaasti että Sainz ei voita mestaruutta. On se Sainz jostain muustakin mun mielestä valittanu. En oo avan varma.
no mitä väliä tolla nyt on? jos mestaruudesta ajetaan, niin kaikki sääntöjen sallimat keinot käytetään.
 

JTH

Well-known member
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
695
Tuleepa mahtava päätösralli. Pitää myös muistaa pieni taktikointi noiden kolmen pistekärjen osalta. Eihän niiden tarvitse voittaa koko rallia, kunhan vain on itse niiden muiden mestariehdokkaiden edellä. Eli veikkaan että aloitus lähtee vähän kyttäillen. Paitsi Burnsin olisi pakko painaa, mutta mistäs sellainen veto löytyisi, kun koko vuoden on opetellut vain ajamaan varman päälle.
Joten Grönholm ja Märtin ajavat voitosta ja muut ratkovat mestaruuden siinä heidän takanaan.
 

päämies

Active member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
25
leipurihiiva:
Late:
Sainz valitti Mäkisen renkaanvaihtoavusta. Mäkinen voitti kisan mutta hänet hylättiin. Mäkinen ei mahanut silloin asialle mitään. Katsojat vain tulovat ja nostivat autoa. Joten toivon hartaasti että Sainz ei voita mestaruutta. On se Sainz jostain muustakin mun mielestä valittanu. En oo avan varma.
no mitä väliä tolla nyt on? jos mestaruudesta ajetaan, niin kaikki sääntöjen sallimat keinot käytetään.
Burnskin käyttää keinoja jotka nykyisellä pistelaskutavalla johtaa jopa mestaruuteen...

Jossain rallissa Sainz oli ottamassa jotain aikasakkoa muistaakseni siitä että pysähtyi (eli taktikoi paremman sijoituksen seuraavaan päivään) juuri ennen maalia aluella, jossa pysähtyminen ei ollut sallittu. Kitisi muistaakseni siitä silloin eikä kommenttia "säännöt on kaikille samat ja niitä on noudatettava" juuri kuulunut miehen suusta, toisin kuin 99 safarissa.

Sainz kieltämättä ajaa hyvin ikäisekseen, sekä Coliniin verrattuna, mutta just noitten itkemisten takia voisi mestaruus mennä jollekin toiselle äijälle.
 

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
leipurihiiva:
Late:
Sainz valitti Mäkisen renkaanvaihtoavusta. Mäkinen voitti kisan mutta hänet hylättiin. Mäkinen ei mahanut silloin asialle mitään. Katsojat vain tulovat ja nostivat autoa. Joten toivon hartaasti että Sainz ei voita mestaruutta. On se Sainz jostain muustakin mun mielestä valittanu. En oo avan varma.
no mitä väliä tolla nyt on? jos mestaruudesta ajetaan, niin kaikki sääntöjen sallimat keinot käytetään.
Eihän sillä mitään väliä ole, mutta kun muitakin mestari ehdokkaita on niin en haluaisi että Sainz voittaa. Solberg on mestarin veroinen tai Loeb. Nämä kaksi sentäs pystyvät voittaa useammin kuin kerran.
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Eikö mestaruus olisi aika oikeutettu Sainzille...kuinka moni muistaa vuoden 98 Britannian viimeiset 300 metriä, ja Tommi Mäkisen kuuluisan puhelun kesken haastattelun. Voi tuo nauha olisi hauska nähdä uudelleen. :p
Onpa todellakin tiukkaa, tavallisen katsojan mielestä tämä autourheilu kausi on varmasti ollut tuhat kertaa edellistä parempi, kun sekä formuloiden että rallin mestaruus on viimeisessä kisassa vielä monen tarjolla.
Viime vuosi oli periaatteesa aika tylsä, vaikka itse katsoin sata kertaa mielummin kun Bosse ajoi varmaan mestaruuteen.

Itse veikkaan että petteri vie mestaruuden, mutta todellakaan se ei ole varmaa, liekö edes todennäköistä. Loebkin kun on parantanut soralla otteitaan ja Sainz on molempien alustojen taitaja. Britannian kisan voitto sen sijaan ratkenneen akselilla Grönholm-Märtin. Joten kaiken kaikkiaan todella hyvä kauden päätös tulossa, vielä tässä välissä ensi viikonloppuna moottoripyöräilyn varttilitraisten mestaruus katkolla, joten urheilua riittää. :) :cool: wink
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Mikä sille Sainzille lopulta tuli siinä viimeisen EK:n maalin tuntumassa? Teksti TV:ssä sanottiin, että Carlos pyörähti ja menetti aikaa. Mutta Urheiluruudun pätkässä näytti siltä, että Citroen vain pimeni yhtä-äkkiä. Molemmat miehet painelivat kaikkia mahdollisia nappuloita, auto käynnistyi ja Carlos ajoi maaliin.

Kyllä Carlos erittäin kokeneena sotaratsuna on vahvasti mestaruudessa kiinni, vaikka nopeudessa häviääkin.
 
Ylös