Hitto, et kai nyt postaile sentään punkasta :eek!:NO nys se o siel!
Itse asiassa kyllä. Telkkarissa Viikingit ja läppäriltä soi Born to die (LdR)Hitto, et kai nyt postaile sentään punkasta :eek!:
Mitäs se? Salilla, niin ei näje.Aamu-tv:ssä suomalaislääkäri puhuu juuri Schumista.
Näyttää varmaankin uusintana yhdeksän jälkeen koosteessa ainakin osan, sitten päivällä 15.15 alkavassa uusinnassa ja Areenalta (ei f1-) se löytyy sitten jossain vaiheessa. Se tuli siis 7.45, joten ajan perusteella voi metsästää.Mitäs se? Salilla, niin ei näje.
Iltapäivälehtien mukaan ennustellut synkkiä. Voi olla herääminen tiukassa. Ja jos herää, niin sen jälkeen voi olla elo hankalaa. Ei ilmeisesti sinällään uutta tietoa.Mitäs se? Salilla, niin ei näje.
Juu. Lukasin kun osu hollille.Iltapäivälehtien mukaan ennustellut synkkiä. Voi olla herääminen tiukassa. Ja jos herää, niin sen jälkeen voi olla elo hankalaa. Ei ilmeisesti sinällään uutta tietoa.
Piti ihan kuuklata että mikä ihmeen ldr. Nyt se selvisi: se on fotovastus.Itse asiassa kyllä. Telkkarissa Viikingit ja läppäriltä soi Born to die (LdR)
Lana del RayPiti ihan kuuklata että mikä ihmeen ldr. Nyt se selvisi: se on fotovastus.
Mulle tuli mieleen vain Lappeen de Ranta.Lana del Ray
Fuck you, I won't do what you tell me!Ritari Ässä Vitoselta juuri NYT! Eiköhän katsota porukalla? Joo!
Arsenic.Nallekarkkia? Mulle? With my reputation? What were they thinking?
Onkin hyvä imurikaupunki se.Mulle tuli mieleen vain Lappeen de Ranta.
Yksi niitä harvoja elokuvia, joita jaksan katsella yhä uudestaan.Butch ja Kid - auringonlaskun ratsastajat, Yle Teema 22.30
Neljän Oscarin moderni lännenklassikko kahden lainsuojattoman yrityksistä pysyä askeleen edellä lainvartijoita.
N: Paul Newman, Robert Redford. O: George Roy Hill.