Katsokaa...

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Yleltä tuli taas ihan mielenkiintoinen dokumentti.

Kyseenalaiset asiantuntijat

Elikkä ne kaikista varmimman kuuloiset asiantuntijat ovat eniten väärässä. Tätä samaa oivallusta voinee soveltaa myös muille elämän aloille kuin pelkkiin median lausuntoautomaatteihin.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Ja niitä perusjuoniakaan ei ole kuin pari.
Niinpä.
1. hyvikset voittaa
2. pahikset voittaa
Oon joskus aikaisemminkin muistaakseni ne oikeat kaksi perusjuonta postannut, mutta muistin virkistykseksi:
1. poika tapaa tytön (tähän kuuluu jonkun kommentoida versiolla "Poika tapaa tytön")
2. ninja puukottaa Hitleriä silmään​
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
1. Poika tappaa tytön
2. Ninja suukottaa Hitleriä silmään
Toi ykkösvaihtoehto olikin valkoisella siinä mun viestissä (tosin samassa muodossa kirjoitusvirheen vuoksi), mutta kakkosen, hmm, romanttisluonteisempi versio ei mieleeni pälkähtänyt.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Täällä foorumilla kun on jonkin verran jääkiekkoa seuraavia hahmoja, niin katsokaapa Yle Areenasta tämä Murdochin murhamysteerit -jakso.
Jääkiekkomurha. Toronto Wellingtons -joukkueen kapteeni löytyy kuolleena. Kuolema sattui pahaan aikaan, sillä taistelu Stanley Cupin voitosta oli alkamassa. Murdoch tutkii jääkiekkopelin synkkiä salaisuuksia.
Hauskoja jääkiekkoon liittyviä juttuja, jotka varmaan aukeavat vielä paremmin jos on aiheesta kiinnostunut enemmän kuin minä. Ja tuo sarjahan siis sijoittuu 1800-luvun lopun Torontoon.
 
Ylös