Lancer
Realisti
Säälittävin video minkä olen ikinä nähnyt YouTubessa. :thumbdownZaikom sanoi:
Säälittävin video minkä olen ikinä nähnyt YouTubessa. :thumbdownZaikom sanoi:
:thumbup:J.Hunt sanoi:15.1 McLaren-pomo: Alonso motivoi koko tallia
Coulthard: Ajan yhtä hyvin kuin Hamilton
9.8 Hamilton: Emme ole sodassa Alonson kanssa
5.8 Hamilton myöntää: Puhevälit Alonsoon poikki
Heh. Daaviddi se vasta epeli mies onkin.forti sanoi:Coulthard: Ajan yhtä hyvin kuin Hamilton
Tämä sai kyllä huvittumaan![]()
Tulipahan vain mieleen, että Speed pistettiin hyllylle mm "huonon ajamisen" takia, jollen omiani muista. Yamamoto vetäisi kauden lopuissa kisoissa jokaisessa viimeisen lähtöruudun ja 2 kertaa matka päättyi kolariin tai ulosajoon.:thumbup:Panis-Takagi sanoi:- Japanilaiskuskien Yamamoto ja Nakajima esiinmarssi. Erityisesti Nakajiman pesti Williamsilta ihmetytti: Heti 1. varikkokäynnillään oli laittaa kylmäksi 2 tallin mekaanikkoa. Jäätävä avaus.
PutoanAqualizer sanoi:
Sama!Bobakki sanoi:Olin itse laittaa fanien kärjistetyt reaktiot, mutta kyse on varmaan pohjimmiltaan samasta asiasta.
Siis näinkö mä tosta kirjan kannesta, lukiks siin oikeesti CHAMPION? Mikä hemmetin mestari???Aqualizer sanoi:
The Peoples Champion -40%Timppa78 sanoi:Siis näinkö mä tosta kirjan kannesta, lukiks siin oikeesti CHAMPION? Mikä hemmetin mestari???
Ei ainaka F1:n mestari, onhan siinä kuitenki McLadan kuteen ja auto kannessa :jaska:
Heh. Jos asfalttialueet kirvoittavat jonkun nauruun, niin suotakoon se hänelle.J.Hunt sanoi:[huumoritagit]WebSlave varmaan valaisee tästä kohta.[huumoritagit]![]()