Lancer
Realisti
Säälittävin video minkä olen ikinä nähnyt YouTubessa. :thumbdownZaikom sanoi:
Säälittävin video minkä olen ikinä nähnyt YouTubessa. :thumbdownZaikom sanoi:
:thumbup:J.Hunt sanoi:15.1 McLaren-pomo: Alonso motivoi koko tallia
Coulthard: Ajan yhtä hyvin kuin Hamilton
9.8 Hamilton: Emme ole sodassa Alonson kanssa
5.8 Hamilton myöntää: Puhevälit Alonsoon poikki
Heh. Daaviddi se vasta epeli mies onkin.forti sanoi:Coulthard: Ajan yhtä hyvin kuin Hamilton
Tämä sai kyllä huvittumaan
Tulipahan vain mieleen, että Speed pistettiin hyllylle mm "huonon ajamisen" takia, jollen omiani muista. Yamamoto vetäisi kauden lopuissa kisoissa jokaisessa viimeisen lähtöruudun ja 2 kertaa matka päättyi kolariin tai ulosajoon.:thumbup:Panis-Takagi sanoi:- Japanilaiskuskien Yamamoto ja Nakajima esiinmarssi. Erityisesti Nakajiman pesti Williamsilta ihmetytti: Heti 1. varikkokäynnillään oli laittaa kylmäksi 2 tallin mekaanikkoa. Jäätävä avaus.
Putoan 6 kirjaa... -40% kolmessa päivässä.Aqualizer sanoi:
Sama!Bobakki sanoi:Olin itse laittaa fanien kärjistetyt reaktiot, mutta kyse on varmaan pohjimmiltaan samasta asiasta.
Siis näinkö mä tosta kirjan kannesta, lukiks siin oikeesti CHAMPION? Mikä hemmetin mestari???Aqualizer sanoi:
The Peoples Champion -40%Timppa78 sanoi:Siis näinkö mä tosta kirjan kannesta, lukiks siin oikeesti CHAMPION? Mikä hemmetin mestari???
Ei ainaka F1:n mestari, onhan siinä kuitenki McLadan kuteen ja auto kannessa :jaska:
Heh. Jos asfalttialueet kirvoittavat jonkun nauruun, niin suotakoon se hänelle.J.Hunt sanoi:[huumoritagit]WebSlave varmaan valaisee tästä kohta.[huumoritagit]