Toi Salon spekulaatio Fisin ongelmien syistä on mielenkiintoinen. jos se pitää paikkaansa, niin tuo syy on autourheilussa varsin yleinen. Ja kyllä minä laittaisin se melko pitkälle hitaamman kuskin syyksi, että on ajautunut moiseen tilanteeseen.
Tässä voisi vetää analogian vuoteen 1986 ja Mclarenin talliin. Tuolloin tiimissä ajoi kaksi nopeaa kuskia Prost ja Rosberg. Alain oli ajanut McLarenilla pitkään ja löytänyt hyvät säädöt autoon jolla tuli kovaa tulosta. Tiimi ei missään vaiheessa suostunut kokeilemaan Kekelle mieleisiä säätöjä, kun ne olivat Prostin säätöjä hitaammat. Pääinsinööri John Barnard vaan totesi Kekelle, että muuta tyyliäsi, säädöt on kyllä oikeat.
Schumin tallikaverit ovat monesti kohdanneet vastaavan tilanteen. Samoin rallissa ollaan nähty todella usein että auto pitää saada itselle mieleiseksi.
On kumminkin kuskin oma asia vakuuttaa talli ja osoittaa oma tyyli nopeammaksi ja paremmaksi kuin toisen. Voi olla että talli hukkaa potentiaalia säädättämällä autoaan ykköskuskin tarpeiden mukaan. Toisaalta jos tulokset on kovia, niin ei siinä tarvi paljoa enempää perustella.