Kauden 2006 yhteenveto.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Timppa78 sanoi:
Toi yllä oleva kuva on mielestäni erittäin hauska.
Ja onneksi siitä on olemassa kuva, kun Roni antaa "läksiäis"lahjan.:alppu:
Tuostakin näkee että välit ovat erittäin hyvät, ainakin noilla kolmella.
Kolmella?:doubtful:
Varmaan tarkoitit pahvilootaa? Autolla ei ollut noin hyvä väli Kimin kanssa.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
arttum sanoi:
Kyllä F1 on edelleen viihdettä parhaimmillaan. Ainakin Australian, Unkarin, Kiinan ja Brasilian kisat ovat jääneet mieleen. Mestaruustaistot ja Schumin maagisuus saivat minut telkkarin äären ja seuramaan lajia tiivisti. Ensi kautta odotellessa :eek:
Tässä aika pitkälti myös mun fiilikset. (Poistelin "ylimääräset", niin sopi itseeni sellaisenaan.:wink: ) Tämä oli hieno kausi ja tuli formuloita tosissaan seurattua enämpi, ku pariin vuoteen yhteensä tällä kaudella.

Loppua kohti jännitys tiivistyi ja Unkarin kisa, Monzan viikonloppu, Kiinan kisa ja tämä viimeinen Brassien GP jäivät mieleen parhaiten. Schumin uran viimeiset kilometrit jää mulle tietty mieleen tästä kaudesta erityisesti. Kausi oli Ferrarille ja Schumille vaikea, lopussa vasta asiat alkoi sujua, vähän liian myöhään ehkä. Nyt tässä sitten ihmetellään ja odotellaan miltä tuntuu startata seuraavaan kauteen, kun oma suosikki ei oo enää mukana. Mutta eiköhän se siitä...
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Unkarin GP oli ehkä mielenkiintoisin koskaan katsomani kisa.:thumbup:

Vähän tämä kausi oli ainakin mulle kuitenkin sellainen "välikausi". Aika malttamattomana olen odotanut ensi kautta, varsinkin kun McLaren oli tällä kaudella niin hidas.
 
Ylös