Kauden 2010 seuraaminen

Kauden 2010 seuraaminen?

• MAXilta

Äänet: 73 57,0%
  • MAXilta jos hinta halpenee reilusti, muuten muita teitä

Äänet: 3 2,3%
  • Jälkilähetyksenä Maikkarilta

Äänet: 3 2,3%
  • Muilta TV-kanavilta

Äänet: 4 3,1%
  • Streamilta

Äänet: 35 27,3%
  • Baarissa, kaverin luona, live timingista ym

Äänet: 5 3,9%
  • En aio katsoa (kun ei ole katsottavaa)

Äänet: 5 3,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    128
  • Äänestys suljettu. .

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Kyllähän live timingiakin tuli kokeiltua singaporen kisan yhteydessä, mutta siinä tuli aika pikaisesti can't-handle-this-much-information -meininki...

Viimeksi muokattu:

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
mä tykkään seurata live-timingia. Saa paljon paremman käsityksen siitä mitä kisassa oikeasti tapahtuu ja kuinka kovaa jokainen ajaa. Jos taas moiset asiat ei niin paljoa kiinnosta niin ymmärrän ihan täysin että katselee mieluummin kotisohvalta MAXia. Itte vaan olen tämmönen tilastonikkari jonka on pakko saada tietää kaikki mahdollinen :D

WebSlave

Trackman
mä tykkään seurata live-timingia. Saa paljon paremman käsityksen siitä mitä kisassa oikeasti tapahtuu ja kuinka kovaa jokainen ajaa. Jos taas moiset asiat ei niin paljoa kiinnosta niin ymmärrän ihan täysin että katselee mieluummin kotisohvalta MAXia. Itte vaan olen tämmönen tilastonikkari jonka on pakko saada tietää kaikki mahdollinen :D
Samaten tulee toisinaan seurattua live timingia lähes enemmän kuin tv-ruutua. Saapahan seurata niiden kuskien tekemisiä jotka sillä hetkellä kiinnostaa, eikä niitä jotka ohjaaja on valinnut. Toki kun radalla (tai varikolla) tapahtuu jotain mielenkiintoista katse siirtyy televisioon.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Live timingin pariin tulee kyllä 99% (1% sitä varten, jos telkkarista kuuluu huutoa kolarin tm takia) upottua yleensä siinä vaiheessa, kun 10 kierrosta seuraavaan varikkostoppiin ja rata mallia Singapore.