Ei tuota mclarenia voi kauaa katsoa. Tulee migreeni.
Muutenkin en tiedä kuka hitto tuolla brändää koko tiimiä? Siis tuo, että koko konsepti on vähän outo nykyään. Haetaan semisti Dennisin aikaista korporaatiomenoa jossain mielessä ja sitten yritetään sotkea mukaan kuitenkin semmosta modernia nykyajan yksilöityä brändäämistä rentoineen asenteineen ja lopputoloksena on sekasotku. Uskon enemmän siihen että joko ollaan Mercedes tai Ferrari tai sitten heitetäään koko red bulliksi koko homma. Tosin Red Bull tekee sen tyylillä.
Lisäksi Zak ja Seidl oli lenkkarit jalassa tuossa tilaisuudessa. Täh? Eikö nyt pomojen olisi pitänyt valita jotain vähän fiksumpaa asukokonaisuutta jne. Lisäksi en tajua miten oranssista ja mustasta voidaan saada noin kauhea kokonaisuuus. Ajohaalareissa randomisti harmaata. Ei mitään järkeä.
Olen puhunut. Kaikki pitäisi itse tehdä.
Ehdotuksia! Dumppaa sinisen värin kokonaan pois. Nuo raidat siellä täällä. Tai ainakin ottaa osan pois.
Lisäksi pöläreiden teippaukset pois.
Ajohaalarit kokonaan oransseiksi jne.
Sitten chrome tekstit on vain typerästi pam laitettu siihen missä on suurin näkyvyys. Ehkä aavistuksen tummentaa noita logovärejä jne.
Toki sponsorit sponsorit, mutta en mä tiä onko tuo enään kovin kaunista.