Eli ekan tunnin aikana olis jo pitäny mennä kovempaa ku viime vuonna koko testeissä"I'm surprised we haven't seen some quicker times even in the very early running because the cars are going to be a lot quicker this year and the conditions were very good during the first hour. Last year, the fastest time in testing at Barcelona was a 1m22.765s and the quickest we've seen so far is a 1m23.560s by Vettel."
Autosportin kavereilla vähän keulii mun mielestä, kaikki pitäs saada heti ja nyt:
"I'm surprised we haven't seen some quicker times even in the very early running because the cars are going to be a lot quicker this year and the conditions were very good during the first hour. Last year, the fastest time in testing at Barcelona was a 1m22.765s and the quickest we've seen so far is a 1m23.560s by Vettel."
Eli ekan tunnin aikana pitäs mennä kovempaa ku viime vuonna koko testeissä![]()
Onhan noin niin paljon nopeampi nuo tämän vuoden autot, ettei ihme olisi, vaikka nopeampaa lähes heti mentäiskään.Autosportin kavereilla vähän keulii mun mielestä, kaikki pitäs saada heti ja nyt:
Eli ekan tunnin aikana olis jo pitäny mennä kovempaa ku viime vuonna koko testeissä![]()
Juu, tottakai ovat nopeita ja voisi tulla kova aika jo heti, mutta ei se nyt ihme ole, että vaikka autot 1:19.0 kulkiskin ni että ei ihan heti tule kovia aikojaOnhan noin niin paljon nopeampi nuo tämän vuoden autot, ettei ihme olisi, vaikka nopeampaa lähes heti mentäiskään.
Bottas 2016 Williams Q3 1:23.522
Bottas 2017 Mercedes 1:24.654
Vettel 2016 Ferrari Q3 1:23.334
Vettal 2017 Ferrari 1:23.560
Kuinkahan kovaa noi menee kunnon setupilla, talla tiskissä. Varmaan alle 1:20, mutta paljonko alle 1:20?
Hondalla alkoi vielä huonommin.McLarenissa öljyvuoto, jonka korjaus kestää useita tunteja. Eipä ala McLarenilla kausi hyvin tänäkään vuonna!
Kumpi siellä vuosi?Hondalla alkoi vielä huonommin.
https://twitter.com/Gianludale27/status/836153268233437185Motorsport reports that Ferrari drivers won't talk until Wednesday (Seb on Wednesday, Kimi on Thursday). Ferrari imposed news blackout
Ihan uudet seokset. Rengastesteistä kerrottiin, että uudet renkaat eivät ylikuueme lähes ollenkaan tai ainakin palautuvat helposti takaisin oikeaan toimintalämpötilaan. Sen pitäisi auttaa tilanteissa, joissa likaisessa ilmassa menettää downforcea ja rengas pääsee luistamaan. Eli teoriassa ohituspaikkaa voi hakea pidempään ja aggressiivisemmin kun ei tarvitse pelätä, että renkaat ylikuumenee niin kuin vanhoilla renkailla kävi.Tietääkö joku onko rengasseoksia muutettu myös ja mihin suuntaan?!