Örfil
Guest
Eikäs se ole ihan kiva idea? Hyvä idea Andylta.
Saattaa tuoda loppukisoihin jopa taktikointia!
Saattaa tuoda loppukisoihin jopa taktikointia!
Felipe, tuo F1-forumin Heikki Kulta :ahem:
Täytynee vissiin sitten ens kaudella kolkata Andyn lisäks Team McLaren Vantaan Mika niin ei pääse tällä kertaa mestaruus livahtamaan näpeistä20. Totke 10,7 (Team Hämen Eddie Irvine. Tarvitako muita sanoja? Jos kolkkaa Andy, saatta pärjätä. Ei muuten.)
No ei ny ihan hirveesti tullut pataan. Hyvä tavoite kauteen olisi se, että saisi estettyä vastaavan ilmiön syntymisen, mikä tapahtui brittein saarten F3-sarjassa v.1990. Ei kait tästä nyt mitään MikaMika-sarjaa tänä vuonna tehdäPitäisi kohdata tämä hallitseva maailmanmestari jo tammikuussa. Kun ei ny vaan tulis ihan hirveesti pataan:dunno:
Josko nyt saisi kertoimia kehiin?Team Lotus Espoo
NotJiipee
?
Kuten minä sano toinen topic:Josko nyt saisi kertoimia kehiin?
ei enä keroinlista, liian kallis. Enustusenako tule ennen ensimäinen kipailu.Teidotus!
Minä ei julkaise kertoimia tämä vuosi.
Syy: Vain Nasty Boy ja WoPe löi vetoa viime vuosi ja minä jouduin velka ja ulosotto.
Sen sijasta! Minä julkaise yksityskohtainen enustus enakon jokaisesta kilpalusta.
Millaisia nämä enustusenakot tulee olemaan luonteeltaan? Ennustus jokaisen kuskin kisasta erikseen vai yleisluontoinen ennustus kisan etenemisestä?ei enä keroinlista, liian kallis. Enustusenako tule ennen ensimäinen kipailu.
Malttia Malttia, eiköhän se selviä ennen ensimmäistä kisaaMillaisia nämä enustusenakot tulee olemaan luonteeltaan? Ennustus jokaisen kuskin kisasta erikseen vai yleisluontoinen ennustus kisan etenemisestä?
Kyllä!Millaisia nämä enustusenakot tulee olemaan luonteeltaan? Ennustus jokaisen kuskin kisasta erikseen vai yleisluontoinen ennustus kisan etenemisestä?
Myös WoPe tyrmää huhukytkökset Appelsiini-junioritiimiinEspanjalaislehdistön luotettavien tietolähteiden mukaan Wope siirtyy ensi kaudeksi Appelsiini-junioritiimiin ralliin muhkean eropaketin kanssa. Lehti ennustaa Wopen korvaajaksi Team McLaren Vantaalle Felipeä. Felipe tyrmää huhut perättöminä.