Käytkö luomienpoistossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mielelläni pidän luomeni. Silmät kuivuisvat ilman ikävästi ellei olis luomia.:frank:

Haa

Olen käynyt lääkärini suosituksesta. Kaksi luomea poistettiin paikallispuudutuksella. Patologin mukaan poistetuissa luomissa ei ollut mitään poikkeavaa.

Itse olen poistanut itseltäni kaksi tai kolme ulkonevaa luonta väsytystekniikalla. Peukalon ja etusormen välissä kun luomentötteröä pari kuukautta pyörittää päivittäin vartin verran eestaas, niin menee lopulta juuresta poikki.

Itse olen poistanut itseltäni kaksi tai kolme ulkonevaa luonta väsytystekniikalla. Peukalon ja etusormen välissä kun luomentötteröä pari kuukautta pyörittää päivittäin vartin verran eestaas, niin menee lopulta juuresta poikki.

Mulla on tolla tekniikalla väsynyt pelkästään ranne.

Tässä varoituksen sanoja kaikille runkkareille.

Kävin tosiaan eilen ja lääkäri sanoi että saan ottaa teipit ja laastarit pois illalla. Noh otin varmanpäälle ja otin nyt aamulla... Mukavasti tuli verta niskasta joten eiku uutta laastaria tilalle.. Nyt on koettu ekaa kertaa tällänenkin.. Pienistä luomistakin voi tulla rutkasti bloodia.. Huh.