General FUp
Well-known member
Totuus on aina suhteellista..patriot sanoi:Schumacher on itse ollut aina puhumassa paskaa lehdille. Nyt samainen herra vaatii muita pidättäytymään totuuden kertomisesta..
Totuus on aina suhteellista..patriot sanoi:Schumacher on itse ollut aina puhumassa paskaa lehdille. Nyt samainen herra vaatii muita pidättäytymään totuuden kertomisesta..
Mitäs tuossa enää on? Rangaistukset on annettu ja kärsitty, move on..CaPtEeNi sanoi:Toivon tosiaan että tätä ei paineta villaisella ja asia jäätetään kaikessa hiljaisuudessaan tähän...nyt prkl! Rosberg, Webber + muut suu auki! Miksi Shummeli ei tunnustaisi että teki sen tahallaan kun kaikki sen tietävät jo? -Tämä on kuin hirveä paskan haju ja ihmetelleen että kuka perkule paskansi housuun ja kaikki kieltävät kunnes jonkun lahkeista alkaa valua ripuli paskaa. -Ja tässä tapauksessa Schumi on taitanut laittaa sukat lahkeiden päälle. Sennakaan ei myöntänyt Suzukaa ennen kuin Prost lopetti eikä Schumi oli myöntänyt Adelaidea. Jerezin myönsi kun paskat oli jo housussa eikä päällä ollut muuta ku stringit.
Entäs Schumillla?Renessanssinero sanoi:Minä ihmettelen suuresti miten Keke päästää tuollaista ulos suustaan. Oletin, että hän maailmanmestarin arvokkuudella ja iän mukanaan tuomalla elämänkokemuksella sekä -viisaudella olisi kritisoinut Schumia asiallisesti sekä säilyttänyt malttinsa. Näin minä oletin ja petyin Kekeen sangen pahasti. Hän menetti arvostustaan ainakin minun silmissäni. En pidä häntä enää juuri minään. Mieshän vaikuttaa melkein tasapainottomalta, jopa kypsymättömältä. Olisi ottanut mallia pojastaan Nicosta, joka säilytti malttinsa eikä sortunut asiattomuuksiin. Taitaa Kekellä olla sangen heikot hermot ja puutteellinen itsehillintä?
Tuo tapahtui aikaan jolloin en viela itse katsonut ykkosia joten kiinnostaisi tietaa minkalaisia kommentteja Schumi antoi tilanteen jalkeen. Sama juttu Adeleinen 1994 kanssa.CaPtEeNi sanoi:Jerezin myönsi kun paskat oli jo housussa eikä päällä ollut muuta ku stringit.
Tämä ei ole tuore kommentti heti tilanteen jälkeen, vaan myöhemmältä ajalta:Ma sanoi:Tuo tapahtui aikaan jolloin en viela itse katsonut ykkosia joten kiinnostaisi tietaa minkalaisia kommentteja Schumi antoi tilanteen jalkeen.