Keke paljasti suomalaisten ammattitaidon salaisuuden

sakuraba

Well-known member
Ai esim. saksassa tällaisia ei vai tapahdu? Kyllä muuten tapahtuu eikä siellä sada edes lunta. Ja toihan tapahtu stadissa, nehän ei osaa ajaa!

Espajassa saattaa kuolla pääsiäisen ruuhkissa sata ihmistä eikä ole edes harvinaista.

Aeuk

Well-known member
Mutku sanoi:
Keke on myös maailmannopein analysoija. Näittekö MTV3:n haastattelun, jonka aikana hän hetkessä "analysoi" Ferrarin vaikeudet ja sitten se päätyi uutiseksi:
:D
Olihan se kieltämättä melkoinen anaalisointi :D

proMB

Well-known member
Vaikka itse en olekkaan stadilainen, niin tällä kertaa niitä kyllä syytetään turhaan. Ne onnettomuudet tapahtui stadiin päin ajavien puolella.

No mutta joka tapauksessa suomessa uutisoidaan muutenkin aika herkästi noita ainoiden tähtien mielipiteitä: "Saksa on paska maa"-tuntematon keihäänheittäjä

Felix

Well-known member
WoPe sanoi:
Haha suomalaiset muka hallitsee vauhdintunteen tai liukkaan, pyh ja pah, tunnissa 400 kolaria kun vähän ripotti lunta taivaalta, ei ole paljoo kehumista, ajokortissa pitäis olla se kolmas vaihe jossa viedään alastarolle ajaa kilpaa talvella ja kesällä, saattais pari ihmistä kuolla vähemmän.
Ja tämän yhden tapahtuman perusteella suomalaiset eivät siis osaa ajaa ollenkaan? Eikä kyseessä ollut ihan tavallinen pikku lumisade. No, onneksi muualla maailmassa ei ketjukolareita satu edes kesällä :thumbup:

Itse Keken lausuntoo niin juuri sellaista kommentoitia kuin pitää ollakin, vedetään vähän kotiinpäin

;)

Törni

Well-known member
WoPe sanoi:
Haha suomalaiset muka hallitsee vauhdintunteen tai liukkaan, pyh ja pah
Jos tunnet olosi epävarmaksi tässä asiassa, kannattaa harjoitella ajamista jossain liukkaan kelin harjoitusradalla ;)

pyrydaman

Well-known member
tuli tosta luistelusta vaan mielee hauska juttu mikä kävi viimetalvena. itse ajoin viime talven vajaavetosella 1.8t a4sella, joka nyt on helppo talviajettava ja johon tottunut. sitten lainasin kaverilta 320 suht liukkaalla kelillä. olin valoissa ja jotenkin unohdin että oli liukasta, unohdin että luistoneston olin(tuskin täytyy selittää miksi) kytkenyt pois päältä ja unohdin myös että auto on takavetoinen. lähdin sitten valoista liikkeelle kääntyäkseni oikealle 4 kaistaselle tielle kun huomasin kohtuu lahjakkaan muijan johon kiinnitin huomioni täysin. tuli sitten noitten unohdusten myötä aika helvetin komeet kaaret sillä, sain auton hallintaan muutaman pirummoisen peränheiton myötä. eihän siinä nyt kehdannu mällätä naisen edessä, ehkä siinä toinen syy :)