kouvotsvoni
Banjottu
Toki. Sinä olet kirjoitellut 387:n IP:n takaa.Niitä sitte raapustelet lyijykynällä ruutupaperille kuin Ässämies konsanaan.
Toki. Sinä olet kirjoitellut 387:n IP:n takaa.Niitä sitte raapustelet lyijykynällä ruutupaperille kuin Ässämies konsanaan.
Matikkaprossa! Ei mulla ollu ku 386SX ilman matikkaprossaa. Siitä siirryin 486-maailmaan Cyrixin viritysten kautta.Toki. Sinä olet kirjoitellut 387:n IP:n takaa.
Mulle tuli korteista ekana mieleen Hitler-kortti.Ai Kouvolla näkyy tossa ylimääräsiä kuvatuksia. Kortit on aika selkee, mutta mitä lie tapahtuu tosta kompuutteri-ikonista.
HITLER-korti pelattu! :mad_old:Mulle tuli korteista ekana mieleen Hitler-kortti.
Itse arvelisin, että keltainen on Stalin-kortti, jolla joutuu määräajaksi Siperiaan, mutta jää kuitenkin pieni mahdollisuus palata elävien nimimerkkien kirjoihin. Punainen on sitte Hitler-kortti, josta saadaan vähän lopullisempi ratkaisu.Mulle tuli korteista ekana mieleen Hitler-kortti.
Aika hyvä logistiikka kyllä tässä hommassa nyt. Kukas on sitten vihreä kortti?Itse arvelisin, että keltainen on Stalin-kortti, jolla joutuu määräajaksi Siperiaan, mutta jää kuitenkin pieni mahdollisuus palata elävien nimimerkkien kirjoihin. Punainen on sitte Hitler-kortti, josta saadaan vähän lopullisempi ratkaisu.
Sinnemäki kortti. Voidaan vääntää muotoon sinnemänt. Tai vaihtoehtosest se että laitetaan "leijona" häkkiin.Aika hyvä logistiikka kyllä tässä hommassa nyt. Kukas on sitten vihreä kortti?
Tänne ei saanu postata palindromeja. :frank: *report post*4 4 4 4
Mutta entäpäs jos palindromi on kelmeä, horisontaalinen ja paukkuvainen?Tänne ei saanu postata palindromeja. :frank: *report post*
Tä?Tunge vaikka perseeseen mun puolesta.Sensuroitko peelo vielä tekstejä?
:alppu: sitten vaan.Vittu mä oon kännissä.Anteeks.:alppu:
Tunge vaikka perseeseen mun puolesta.Sensuroitko peelo vielä tekstejä?
Sama.