Vanha kettu Banned Liittynyt 26.11.2003 Viestit 88 Sijainti koti 20.12.2003 #21 Petri Piira: Pistäkööt vaan kisojen äänen tulemaan ilman selostusta, voi sitten itse kotona selostaa sohvalta. Klikkaa laajentaaksesi... Vaihtoehtoisesti voit panna omasta televisiostasi äänet pois! idea
Petri Piira: Pistäkööt vaan kisojen äänen tulemaan ilman selostusta, voi sitten itse kotona selostaa sohvalta. Klikkaa laajentaaksesi... Vaihtoehtoisesti voit panna omasta televisiostasi äänet pois! idea
Petri Piira Olivier Gavetta Liittynyt 5.3.2002 Viestit 2779 20.12.2003 #22 Vanha kettu: Petri Piira: Pistäkööt vaan kisojen äänen tulemaan ilman selostusta, voi sitten itse kotona selostaa sohvalta. Klikkaa laajentaaksesi... Vaihtoehtoisesti voit panna omasta televisiostasi äänet pois! idea Klikkaa laajentaaksesi... Niinno, päristää huulilla moottorien ääniä ja selostaa samalla kisan tapahtumia
Vanha kettu: Petri Piira: Pistäkööt vaan kisojen äänen tulemaan ilman selostusta, voi sitten itse kotona selostaa sohvalta. Klikkaa laajentaaksesi... Vaihtoehtoisesti voit panna omasta televisiostasi äänet pois! idea Klikkaa laajentaaksesi... Niinno, päristää huulilla moottorien ääniä ja selostaa samalla kisan tapahtumia
Digru Wild Animal Liittynyt 26.9.2003 Viestit 153 Sijainti högholmen 7.1.2004 #23 Luulen, että kaikesta huolimatta Masa pääsee karjumaan selostuskoppiin. Apuriksi TseiTsei ja varikolle Haajanen. Tämä toimii!
Luulen, että kaikesta huolimatta Masa pääsee karjumaan selostuskoppiin. Apuriksi TseiTsei ja varikolle Haajanen. Tämä toimii!