Keräpäästäinen

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Oon nähny. Iisalmen rautatieasemalla kun juna lähti liikkeelle, nousi ratapihan mudasta KÄSI - KERÄPÄÄSTÄISEN KÄSI! Sen verran ehdin nähdä, kun se kömpi ylös ja oli vähän klonkun näköinen otus ja vipelsi jumalattomalla vauhdilla puupinojen taakse oksentamaan jotain luita. Täysin musta oli. Saatana että pelotti! Elää siellä vitun aseman alla mudassa! Syö mummoja ja alkoholisteja.

Nimi otukselle tulee siitä, kun se käyttää noita puun kaarnoja ja niiden avulla vetää onnettomat mummot ja alkoholistit kerälle. Semmonen vitun pussi perässä aina kuljeskelee pitkin rataa.

Kannattaa vältellä tota Iisalmen asemaa. :nope:

markoj

Custom User
Jospa tässä onkin kysymyksessä peräpäästäinen, joka kurkistelee myyrän lailla onkalostaan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Oon nähny. Iisalmen rautatieasemalla kun juna lähti liikkeelle, nousi ratapihan mudasta KÄSI - KERÄPÄÄSTÄISEN KÄSI!
Voiko toi syödä autokunnan kun kisoihin matkataan? Pitäiskö ostaa isompi, paku..? :dunno:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oon nähny. Iisalmen rautatieasemalla kun juna lähti liikkeelle, nousi ratapihan mudasta KÄSI - KERÄPÄÄSTÄISEN KÄSI! Sen verran ehdin nähdä, kun se kömpi ylös ja oli vähän klonkun näköinen otus ja vipelsi jumalattomalla vauhdilla puupinojen taakse oksentamaan jotain luita. Täysin musta oli. Saatana että pelotti! Elää siellä vitun aseman alla mudassa! Syö mummoja ja alkoholisteja.

Nimi otukselle tulee siitä, kun se käyttää noita puun kaarnoja ja niiden avulla vetää onnettomat mummot ja alkoholistit kerälle. Semmonen vitun pussi perässä aina kuljeskelee pitkin rataa.

Kannattaa vältellä tota Iisalmen asemaa. :nope:
Emme joutuneet keräpäästäisen uhriksi kumpikaan, vaikka tuli hengattua Iisalmen asemalla pariinkin otteeseen '09 kesällä.

Mielestäni välttelyohjeistuksellesi ei ole perustetta.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Taa on taas naita toikkeja mitka vaikuttaa vaarattomilta, mutta aiheuttaakin yleista pahennusta luennolla kun tulee juotavat nenasta.

burb

.
Tämmönen herkullinen toikki (torkullinen heikki) löytyi sivulta 107.
Olkaa hyvät.