Thyella
þýðingafræðingur
Tai sitten ei, koska silloinen kihlattuni oli toissa, kun tuon kuvan otin!Jos se on panopörhelö.
Olis ainakin voinu olla
Tai sitten ei, koska silloinen kihlattuni oli toissa, kun tuon kuvan otin!Jos se on panopörhelö.
Olis ainakin voinu olla
:frank: Minun valoilla leikitty siellä!Tai sitten ei, koska silloinen kihlattuni oli toissa, kun tuon kuvan otin!
ja sun kameralla :frank::frank: Minun valoilla leikitty siellä!
:frank: Minun valoilla leikitty siellä!
Tiedä, mitäs kaikkia testikuvia sieltä oliskaan löytynyt, mutta Domppari vaan formatoi sen kortin ihan Hooona :jaska::jaska:ja sun kameralla :frank:
Oliko hahmo nimeltä Skyggeboy mukana?Näinpä vähän aikaa sitten lyhyen f1-forum-aiheisen unen
Ilmeisesti jonkinlainen möötte oli kyseessä. Foorumihahmoja(osa taisi olla omilla kasvoillaan foorumilla pyörineitä ja muut ilmeisesti oman mielikuvituksen tuotteita) oli paljon kokoontunut koulurakennukseen, jossa kävin aikoinaan ala-asteen.
Jossain vaiheessa joukkoon tuli joku äänekäs mieshenkilö, siisti puku päällä. Kyseinen henkilö sitten päätti vetää leukoja luokkahuoneen oven yläkarmista otteen ottaen. No, oven karmithan siinä touhussa irtosi ja komeasti lensi tämä hahmo kyljelleen lattialle. Tässä vaiheessa heräsin....
Oliko se tosiaankin uni, vai joku muisteloViime yona oli semmonen uni etta oltiin Turussa keskustassa terassilla, mua vastapaata istu Domppari, vieressa Pyryf ja sita vastapaata PeePee. No, siina sitten kittailtiin kaljaa ja yhtakkia Domppari alko hohtamaan semmosta sinista valoa, ja sit naureltiin sita sen hohtamista.
Viime yona oli semmonen uni etta oltiin Turussa keskustassa terassilla, mua vastapaata istu Domppari, vieressa Pyryf ja sita vastapaata PeePee. No, siina sitten kittailtiin kaljaa ja yhtakkia Domppari alko hohtamaan semmosta sinista valoa, ja sit naureltiin sita sen hohtamista.
Enneunia snooker-möötestäViime yona oli semmonen uni etta oltiin Turussa keskustassa terassilla, mua vastapaata istu Domppari, vieressa Pyryf ja sita vastapaata PeePee. No, siina sitten kittailtiin kaljaa ja yhtakkia Domppari alko hohtamaan semmosta sinista valoa, ja sit naureltiin sita sen hohtamista.
Käytkö usein melomassa?Tässä vaiheessa päivää unen kaikki nyanssit on jo unohtunut, mutta kerron sen mitä muistan. Erään entisen naisen asutettiin jotain kerrostaloasuntoa, jonka eteisessä oli inkkarimallin kanootti. Nainen käski minun varsin topakkaan ja komentavaan sävyyn piilottamaan kanootin niin, ettei sitä varmasti löydetä. Minä poikahan piikkasin makkarin välipohjaan kanootin mentävän kolon ja ujutin vesineuvon sinne. Sitten piti tehdä ämpärissä laasti ja valaa lattia entiselle tasolle. Lopuksi vielä viimeistelin vinyylilaattalattian (miksi hitossa makkarissa on vinyylilaatat?) alkuperäiseen shakkiruutukuvioon. En muista kuka siivos sotkun, mutta kanootin pitäs olla turvassa.
En oo kanootilla kulkenu varmaan kymmeneen vuoteen ja aika vähäistä se oli sitä ennenki.Käytkö usein melomassa?
No ei ainakaan minua :mad_old:Ketä niissä painettiin?
Ketä niissä painettiin?