Kertokaa mielipiteenne

zhoop

Well-known member
Pari vuotta sitten ylläpidin Eturengas nimistä F1-blogia. Kiinnostus blogin kirjoittamiseen kuitenkin lopahti silloin, mutta lajin seuraaminen jatkui.

Nyt kiinnostus blogin pitämistä kohtaan on jälleen herännyt ja avasin vastoittain Eturenkaan uudelleen. Haluaisin nyt kuulla ihmisten mielipiteitä blogista. Erityisesti olen kiinnostunut mielipiteistänne sisällön suhteen, koska en ole ammattimainen kirjoittaja, mutta olen seurannut lajia melko aktiivisesti noin 10 vuoden ajan, joten omaan tietynlaista tietämystä F1-maailmaa kohtaan.

Mutta siis tsekkaa Eturengas blogi ja pistä kommenttia tulemaan.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Erityisesti olen kiinnostunut mielipiteistänne sisällön suhteen, koska en ole ammattimainen kirjoittaja, mutta olen seurannut lajia melko aktiivisesti noin 10 vuoden ajan, joten omaan tietynlaista tietämystä F1-maailmaa kohtaan.
Hommastahan voi ettii plussia ja miinuksia. Molempia löytyy, mutta en nyt lähde mihinkään syväanalyysiin. Jos sä tykkäät kirjoittaa ja purkaa ajatuksias julki blogin muodossa niin en näkis mitään syytä jättää tekemättä niin. Ne jotka ei tykkää, ei lue. Tekstissä on parantamisen varaa, mutta se paranee kirjoittamalla, joten itse ainakin kehottaisin jatkamaan ja kehittymään tekemisen myötä.

zhoop

Well-known member
Päivittelin blogia. Pistäkääs kommenttia tulemaan. Risut, ruusut ja erityisesti rakentava palaute kiinnostaa.

Kiitos kommenteista skenejeesukselle.