Kesäaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oldez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mitä mieltä olet kesäajasta

• Kesäaika on perseestä

Äänet: 14 41,2%
  • Kesäaika on hanurista

Äänet: 5 14,7%
  • Kesäaika on ihan jees (jaska)

Äänet: 15 44,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    34
Kesäaikaan siirtymisen ainoa ongelma on lukuisten kellojen siirtotyö, mikä sekään ei ole kohtuuton rasite.
Mulla on auton kello ainoa, joka ei itse tajua siirtyä oikeaan aikaan.

Sinänsä en kesäajan kannattaja ole ikinä ollut, mutta eipä tuo niin paljoa häiritsekään. Muutenkin unirytmi heittelee vähän niin ja näin.

Turhaa venkslausta, ihan sama kumpi aika. Jos se kesäaika on niin hyvä ni miksei vois olla talvellakin sama?

Kesäaikaan sitoutuminen tietäisi tunnin voittoa elämässä,
mikäli eli silloin kun kesäaika otettiin käyttöön.
Talviaikaan jääminen tietäisi paluuta vanhaan ja extratunnitta jäämistä.

Kesäaika on ihan turhanaikaista välppäämistä. Kannatan siirtymistä pysyvästi normaaliaikaan mitä pikimmin.

Tänä aamuna ehdin hetkellisesti riemuita, että olen herännyt liian aikaisin. Hyvä, etten mennyt takaisin unimaailmaan. Oli jäänyt vessan kello siirtämättä. :o

Tänä aamuna ehdin hetkellisesti riemuita, että olen herännyt liian aikaisin. Hyvä, etten mennyt takaisin unimaailmaan. Oli jäänyt vessan kello siirtämättä. :o
:eek:

Olisko pollun paikka siitä, montako kelloa talossa on?

Meillä tarvii muistaa, että vessan kello onkin nyt kaks tuntia jäljessä, kun se vielä äskettäin oli vaan tunnin.

Se on siis väärässä ajassa, koska en ole jaksanut sitä viime patterinvaihdon jälkeen laittaa oikeaan aikaan. Ja kun se on aikalailla tasan tunnin ollut, niin eipä se ole hirveämmin haitannut.

Ihan turhaa hommaa ja aiheuttaa ihmishenkien menetyksiä ja mielipahaa.