Jynkkä Epsanjassa?:doubtful:Minun aamutv:ni näytti rakeita jostain Espanjasta.
Ok, mulla toki ääni pois päältä telkkarista, koska en siedä oikein meteliä, joten huulilta lukemiseksi menee mun tv:n seuranta yleensäkin.:ahem:
Jynkkä Epsanjassa?:doubtful:Minun aamutv:ni näytti rakeita jostain Espanjasta.
On voinut olla savolaisiakin rakeita, mutta minun näkemäni pätkä oli Espanjasta. Rakeita oli melkein puoli metriä. On tietenkin mahdollista, että kuulin/näin väärin.Jynkkä Epsanjassa?:doubtful:
Ok, mulla toki ääni pois päältä telkkarista, koska en siedä oikein meteliä, joten huulilta lukemiseksi menee mun tv:n seuranta yleensäkin.:ahem:
Mä en ainakaan kuullut väärin, kun en kuullut mitään.:frank:On voinut olla savolaisiakin rakeita, mutta minun näkemäni pätkä oli Espanjasta. Rakeita oli melkein puoli metriä. On tietenkin mahdollista, että kuulin/näin väärin.
Sopivan raikas aamusää Unton ja Untamon päiväksi.Tuorein säähavainto: 5.7.2014 8:30 Suomen aikaa
Lämpötila 13,4 °C
Kosteus 78 %
Kastepiste 9,6 °C
Länsituulta 1 m/s
Puuska 2 m/s
Paine 1013,9 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (8:00)
Melkein pilvistä (7/8)
Näkyvyys yli 20 km
Et ole ilmoja tainnut pidellä, haju on nimittäin semmottinen!Sanoisinpa jopa, että ihan hyvät ilmat.
Jossain vaiheessa kannattaa laittaa ovia ja ikkunoita sitten kiinni. Monesti se auttaa niin sisällä satamisen kuin lämmön karkaamisen estämiseen.Vettä sataa sisälle parketille. Nyt ei naurata. Sähköt meni poikki, vettä tulvii sielläkin.
Tehtiinkö ensiksi parketti, sitten vasta kattoVettä sataa sisälle parketille.
Katon vaihto. Saadaan aluskate tehtyä tänään. Pellitys huomenna. Klo 23 asti peliaikaa.Tehtiinkö ensiksi parketti, sitten vasta katto
Liput salkoon. On Eino Leinon päivä. Pitäiskö käväistä Hövelössä.Tuorein säähavainto: 6.7.2014 6:10 Suomen aikaa
Lämpötila 14,6 °C
Kosteus 80 %
Kastepiste 11,2 °C
Itätuulta 1 m/s
Puuska 1 m/s
Paine 1019,3 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (6:00)
Pilvisyys: selkeää (0/8)
Näkyvyys yli 20 km