Lainaat vanhalle vihtahousulle takkisi? Wow, suoraa puhetta, eikai siinä.Minä jo kaivelin toppatakin esille, kohta sitä tarvii. Saatana.
Jep. Tähän asti on pärjännyt lyhyillä kalsareilla tai ilman.Pitäähän sitä ainakin kerran kesäloman aikana shortseihin pukeutua, siinä lämpömittaria katella.
Sopeudu.V.i.t.u.t.t.a.a.
Sopeudun. Vaikka sitten väkisin.Sopeudu.
Kivasti satelee. Aamupäivän tuota pitänee, jos ennusteisiin on uskominen.
Mukavan raikkaaksi tekee kyllä ilman.
Voi pientä, kun on niin vaikeeta.Vettä tulee ja on tullut jo tovin.
Enää ei ole kesää jäljellä,
Enää ei elämä maistu lain
Ei auta kuin taistella 10 kuukautta ja odottaa aikaa parempaa, jos sellainen on tullakseeen.
V.i.t.u.t.t.a.a.
Hähää, paraskin puhuja.Voi pientä, kun on niin vaikeeta.
Voi pientä, kun on niin vaikeeta.
Toista vituttaa kahden kuukauden helteet, niin toinen saa vastapainoksi valittaa paskaa säätä seuraavat 10 kuukautta. Logiikka my ass.Hähää, paraskin puhuja.
Niinpä. Sadetta on ollut jo vajaan päivän. Sehän on jo riittävä aihe veetutukselle.Toista vituttaa kahden kuukauden helteet, niin toinen saa vastapainoksi valittaa paskaa säätä seuraavat 10 kuukautta. Logiikka my ass.
Toista vituttaa kahden kuukauden helteet, niin toinen saa vastapainoksi valittaa paskaa säätä seuraavat 10 kuukautta. Logiikka my ass.
Rauhotu nyt siellä.Niinpä. Sadetta on ollut jo vajaan päivän. Sehän on jo riittävä aihe veetutukselle.
Kyllä itse ainakin irroitan mikron ja pesukoneen seinästä.Miks muuten töpselit vedetään jostain jalkalampusta, mutta elektroniset laitteet, kuten mikro, apk ja pesukone jätetään verkkoon?
Niin pitääkin, mutta moni jättää sen tekemättä mutta nykii noita turhia.Kyllä itse ainakin irroitan mikron ja pesukoneen seinästä.