Kesäaika

Mitä mieltä olet kesäajasta

• Kesäaika on perseestä

Äänet: 14 41,2%
  • Kesäaika on hanurista

Äänet: 5 14,7%
  • Kesäaika on ihan jees (jaska)

Äänet: 15 44,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    34

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kesäaikaan siirtymisen ainoa ongelma on lukuisten kellojen siirtotyö, mikä sekään ei ole kohtuuton rasite.
Mulla on auton kello ainoa, joka ei itse tajua siirtyä oikeaan aikaan.

Sinänsä en kesäajan kannattaja ole ikinä ollut, mutta eipä tuo niin paljoa häiritsekään. Muutenkin unirytmi heittelee vähän niin ja näin.

Maldonadon pastori

Well-known member
Turhaa venkslausta, ihan sama kumpi aika. Jos se kesäaika on niin hyvä ni miksei vois olla talvellakin sama?

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Kesäaikaan sitoutuminen tietäisi tunnin voittoa elämässä,
mikäli eli silloin kun kesäaika otettiin käyttöön.
Talviaikaan jääminen tietäisi paluuta vanhaan ja extratunnitta jäämistä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kesäaika on ihan turhanaikaista välppäämistä. Kannatan siirtymistä pysyvästi normaaliaikaan mitä pikimmin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tänä aamuna ehdin hetkellisesti riemuita, että olen herännyt liian aikaisin. Hyvä, etten mennyt takaisin unimaailmaan. Oli jäänyt vessan kello siirtämättä. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tänä aamuna ehdin hetkellisesti riemuita, että olen herännyt liian aikaisin. Hyvä, etten mennyt takaisin unimaailmaan. Oli jäänyt vessan kello siirtämättä. :eek:
:eek:

Olisko pollun paikka siitä, montako kelloa talossa on?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Meillä tarvii muistaa, että vessan kello onkin nyt kaks tuntia jäljessä, kun se vielä äskettäin oli vaan tunnin.

Se on siis väärässä ajassa, koska en ole jaksanut sitä viime patterinvaihdon jälkeen laittaa oikeaan aikaan. Ja kun se on aikalailla tasan tunnin ollut, niin eipä se ole hirveämmin haitannut.

markoj

Custom User
Ihan turhaa hommaa ja aiheuttaa ihmishenkien menetyksiä ja mielipahaa.